Skip to main content
Antwoord

Proximus TV probleem

  • March 28, 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Ik probeer de Proximus Tv app te gebruiken, wanneer ik inlog accepteerd hij mijn gegevens en begint te laden om dan terug naar het inlog scherm te springen en dit blijft zo door gaan telkens als ik probeer in te loggen.
Hoe los ik dit probleem op?

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Winand,
Misschien moet het even terug installeren.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-co...
mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • March 28, 2018
Dag Winand,

Best een privé bericht naar het Proximus Team versturen die dit voor U zullen oplossen.
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

mvg

Martin
  • March 28, 2018
Er zijn er nog in de wachtrij dus de PX medewerkers zullen wel nog langskomen 😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 29, 2018