Reeds drie dagen geen digitale tv en telefoon. Aan de telefoon steeds hetzelfde een automatisch antwoord dat ze het zo vlug mogelijk zullen oplossen. Eergisteren werd er gezegd dat het zou opgelost zijn op 27 maart tegen 14.00.
Spijtig dat er geen medewerker beschikbaar is die een antwoord kan geven. Hopelijk leest er hier iemand van Proximus mee om een oplossing aan te bieden.
Bladzijde 1 / 1
Dag Ria,
Kan je ons nog even via deze link je klantennummer doorgeven dan kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Kan je ons nog even via deze link je klantennummer doorgeven dan kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Beste, dit gaat over een vriend die zelf niet kan reageren omdat alles onbruikbaar is, het zou komen door werken aan de straat en zou zeker niet voor volgende week donderdag 5 april opgelost kunnen worden. Vandaag zou er dan toch iemand langs geweest zijn, maar ik zal zijn klantnummer doorgeven.
Mvg, Ria
Mvg, Ria
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.