Skip to main content
Antwoord

Drie dagen zonder tv en telefoon

  • March 28, 2018
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Reeds drie dagen geen digitale tv en telefoon. Aan de telefoon steeds hetzelfde een automatisch antwoord dat ze het zo vlug mogelijk zullen oplossen. Eergisteren werd er gezegd dat het zou opgelost zijn op 27 maart tegen 14.00.
Spijtig dat er geen medewerker beschikbaar is die een antwoord kan geven. Hopelijk leest er hier iemand van Proximus mee om een oplossing aan te bieden.

Beste antwoord door Ria

Beste, dit gaat over een vriend die zelf niet kan reageren omdat alles onbruikbaar is, het zou komen door werken aan de straat en zou zeker niet voor volgende week donderdag 5 april opgelost kunnen worden. Vandaag zou er dan toch iemand langs geweest zijn, maar ik zal zijn klantnummer doorgeven.


Mvg, Ria
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 29, 2018
Dag Ria,

Kan je ons nog even via deze link je klantennummer doorgeven dan kunnen we dit voor je nakijken.

Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Rising star
  • Antwoord
  • March 29, 2018
Beste, dit gaat over een vriend die zelf niet kan reageren omdat alles onbruikbaar is, het zou komen door werken aan de straat en zou zeker niet voor volgende week donderdag 5 april opgelost kunnen worden. Vandaag zou er dan toch iemand langs geweest zijn, maar ik zal zijn klantnummer doorgeven.


Mvg, Ria