Vanaf juni 2017 werd bij ons de dienst 'Oproep 2de signaal' online geactiveerd. Dit is een functie die we niet alle dagen gebruiken, maar het moet toch werken. Vorige week getest, het werkt niet!
Gisteren contact opgenomen met de klantendienst/technische dienst en gedurende 45 minuten! aan het lijntje gehouden door het constant heen-en-weer doorverbinden naar de verschillende diensten.
Dus blijkt dat we al die maanden voor niets hebben betaald, de functie werd nogal snel hersteld, maar toen ik vroeg om een financiële tegemoetkoming begon het verhaaltje. Men zei eerst dat het alreeds in de prijs zat en niets extra moest betalen, dan werd het nooit geactiveerd, dan werd de telefoon gewoon dichtgegooid. Dan heb ik teruggebeld en er kon 3! maand terug worden betaald.
Ik ga hiermee niet akkoord, ik wil terugbetaald worden vanaf juli of augustus. Wat kan ik doen? Waar kan ik daarover klacht indienen?
Dankzij de lange wachttijd van 45 minuten voor een oplossing en het niet willen geloven van de kosten, ben ik niet tevreden van de klantendienst.
Wat kan ik hier doen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

