Skip to main content
Na kontaktname met de klantendienst t.g.v. een panne werd ons een nieuwe modem opgestuurd via een Kiala punt. Een SMS werd ons gestuurd op 27 maart om te melden dat deze onderweg was, MAAR deze message was in het frans.

Beseft Proximus nog altijd niet dat er in België vlamingen wonen en dat deze in hun taal wensen aangesproken te worden. Klantenservice is blijkbaar geen prioriteit.

Anno 2018 is dit werkelijk belachelijk.

Wij gaan trouwens hierover een klacht indienen bij de ombudsman-telecom.

Wij eisen dan ook van Proximus verontschuldigingen hiervoor.
Hi Luc, Onze excuses hiervoor. Communicatie via email, sms etc gebeurt in principe met de klant in de taal die de systemen aangeduidt staat. Ik merk in uw geval: Nederlands.Er is iets misgelopen met de bijlage dat u meestuurde, dus kan hierop niet zien over wat voor sms het ging. Maar in principe als het om een levering van een apparaat ging via kiala/UPS werd het sms niet verstuurd door PRX maar door de koerierdienst die de levering verzorgde. Dus Kiala zelf. Misschien is het daar dus fout gelopen , alles is computergestuurd en als dus ergens een verkeerde taalkeuze in een programma staat aangevinkt krijg je dus dit.. Nogmaals excuses hiervoor. Mvg sabine

Reageer