Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
De laatste weken is er bij het bekijken van TV op mijn iPad een fout in de synchronisatie van beeld en geluid. Beeld blijft doorlopen en geluid begint steeds met klank van een aantal seconden daarvoor. Ik werk met Wi-Fi en een bbox 2 Wat is de oorzaak hiervan
Wij hebben wel wifi maar geen internet Wat is het probleem op het netwerk?
Ik kan meer niet dan wel recente opnames via de app bekijken. Ik krijg een zwart scherm met witte wachtbolletjes en vlieg er dan weer uit. Soms is zelfs de optie “kijken” niet beschikbaar. Ook tv replay werkt meer niet dan wel. Programma laadt niet en vlieg er telkens terug uit.
Bestelling gedaan voor een tv decoder (huur) volgens e-mail van proximus ,bestelling zal Bpost u op 27 maart 2018 een pakket met de nodige apparatuur leveren . Tot heden niet gekregen . Bedankt Proximus
Via instellingen - Windows bijwerken en beveiligen geprobeerd, maar scherm onmiddellijk terug nr startscherm. Kan wel aan documenten en afbeeldingen . Ik heb Windows 10 via kabel.
Tussen gisterenavond 22u en vanmorgen 9u ben ik meermaals gebeld op mijn vaste lijn. Wanneer ik opnam begon er meteen een muziekje (het gekend deuntje) van proximus te spelen, dit zonder tekst, stem of wat dan ook. Of ik nu ophing na 15 seconden of na een minuut, hetzelfde deuntje van jullie wachtmuziek bleef spelen. Ik weet niet wat hier de bedoeling van was maar ik ben er niet mee opgezet als ik in het midden van de nacht wakker wordt gemaakt door zulke telefoons. Enkele uren waarop ik gebeld werd zijn: 22:04, 00:12, 02:45 en 06:55. Ik zou graag willen weten waarom jullie het nodig vonden om mijn nachtrust hiermee te verstoren en hoop verder van harte dat zulke dingen nooit meer voorkomen.
Bij de vorige proximus email-service was er een instelling om een verwittiging te krijgen van binnenkomende berichten via SMS (afzender, onderwerp). Sinds de upgrade naar de nieuwe webmail is dit niet meer mogelijk. Dit kan nochtans zeer handig zijn. Het is ook een logische dienst voor een email-provider die opereert vanuit een telefoonmaatschappij. Wanneer komt dit terug?
Mijn proximustv app werkt niet. Gij zegt telkens geen toegang omdat de app niet geactiveerd is in mijn account.
Inloggen mislukt steeds. Wat ?
Vanaf 1/4 kunnen Proximus-klanten nu binnen de Europese unie Proximus TV ontvangen op tablet of smartphone na downloaden van de proximus-app. Kan men dat nu ook op PC of laptop na inloggen op de website van proximustv (dus zonder downloaden van de app)?
We krijgen de app van studio 100 niet in orde. Hij blijft melden dat we een pas moeten aanvragen. Morgen vertrekken we op vakantie en mijn zoontje van 2,5 zou hier toch graag gebruik van maken dan...
Ik dien een lijnnummer in te geven bij het opstarten van mijn tv. Die werd vandaar terug op actief gezet. Met het telefoonnummer dat op mijn factuur staat krijg ik een foutmelding. Hoe krijg ik de tv aan de praat? Alvast bedankt voor de hulp
B box 2 werkt niet en toch kan je tv kijken ,hoe verklaren jullie dit ?
Wie heeft ook zoveel last met zijn WiFi tv boven hapert iPad zegt altijd geen verbinding PlayStation blijft hange!!
Ik krijg geen toegang tot de Proximus TV applicatie op mijn smartphone (Android). "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)" Volgens mij is alles echter in orde ?
Rechtsonder staat op mijn laptop een vierkant icoontje waarop het aantal nieuwe meldingen staan als ik daarop klikte verschenen mijn nieuwe meldingen tot eergisteren; als nu klik verschijnt boven rechts geen nieuwe meldingen niettegenstaande onderaan het aantal wel staat;ik heb op instelling meldingen geziendat alles aan staat.Heb dat al enkele keren gehad en telkens als er updates wijndows gedaan werden was dat in orde; ik heb aan microsoft en windows 10 naar oplossing gevraagd maar er gebeurd niets;kan hier iemand mij helpen
Ik heb een vraag, zal het binnenkort ook mogelijk zijn om in de EU naar het aanbod van TV overal te kijken?
Ik heb op mijn Samsung een NORTON mobile. Ik krijg sinds enkele dagen steeds de melding WIFI beveiliging : aangetast netwerk. met de tekst : "dit netwerk is aangetast door een onbekende derde partij die mogelijk uw berichten kan bekijken en wijzigen" Wanneer ik het netwerk wijzig zoals aangeraden komt steeds dezelfde tekst terug na scannen van netwerk . Wat kan ik doen?? groeten, Etienne.
Ik heb iets besteld telefonisch maar ik moet het bevestigen en mijn rijkregister nummer pakt ie niet aan Wat moet ik doên Help
Hallo allemaal Ik wil de fans van de serie thuis laten weten dat de seizoensfinale vroeger zal zijn dan andere jaren nl. op donderdag 14 juni nav de voetbalmatchen van 2018. Raar. Want er is toch nog canvas waar ze deze matchen kunnen uitzenden. Gelezen op de site van het laatste nieuws. Timm1983
Blijkbaar hebben we 9000 punten, maar als ik wil kijken naar mijn voordelen krijg ik telkens een blanco pagina te zien?
My... het is me toch altijd wat... na een heel gedoe met m'n Tuttimus-pack, waar het blijkbaar heel normaal is dat je Netflix nog eens apart moet betalen, al was het je beloofd dat het in je bundel zat bij aankoop (ja, dàt was een misverstand, sorry, hier krijgt u wat gratis video's!)... krijg ik het blijkbaar niét voor elkaar om een "smartphone met abonnement" aan m'n pakket toe te voegen, hoe ik het ook probeer... zucht... zooo moeilijk kan dat toch niet zijn???? Precies of ze die dingen niet verkocht willen krijgen... moet ik nu écht weer uren proberen om telefonisch één of ander onverlaat zien te pakken te krijgen om dit voor me op te lossen...? Ik loop vast op "van welke provider ik kom"... wel "van Proximus" maar dié staan niet in het rijtje???? Of is de actie mss niet geldig voor bestaande klanten....?
Heb pas sinds deze week toegang tot de cloud! Wie kan mij zeggen hoe ik vanaf begin te werk ga? Moet er iets geinstalleerd worden?
Heel regelmatig krijgen we foutmeldingen op onze Proximus TV. Ik zie dat veel klanten dezelfde fout krijgen en telkens opnieuw hier of ergens anders die fout melden en dan moeten wachten op een antwoord. Ik weet dat veel fouten kunnen opgelost worden met het resetten van modem en decoder, maar veel mensen weten niet in welke gevallen dit iets uitmaakt of niet. Daarom mijn vraag: kan er ergens een supportsite gemaakt worden, speciaal voor de foutmeldingen van Proximus TV, waar je de meldingen onder elkaar kan zien en dan moet klikken voor de oplossing. Het zou veel ergernissen van de klanten verminderen en veel minder werk geven voor alle medewerkers. Dan kunnen ze sneller reageren op de echte problemen die maar af en toe voor komen. Best onder "SUPPORT" plaatsen.
Met familus heb ik recht op één kadofilm per maand . Via de app proximus tv kan ik deze kadofilm NIET downloaden op de pc of iPad !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.