Skip to main content
Heel regelmatig krijgen we foutmeldingen op onze Proximus TV. Ik zie dat veel klanten dezelfde fout krijgen en telkens opnieuw hier of ergens anders die fout melden en dan moeten wachten op een antwoord. Ik weet dat veel fouten kunnen opgelost worden met het resetten van modem en decoder, maar veel mensen weten niet in welke gevallen dit iets uitmaakt of niet.

Daarom mijn vraag: kan er ergens een supportsite gemaakt worden, speciaal voor de foutmeldingen van Proximus TV, waar je de meldingen onder elkaar kan zien en dan moet klikken voor de oplossing.

Het zou veel ergernissen van de klanten verminderen en veel minder werk geven voor alle medewerkers. Dan kunnen ze sneller reageren op de echte problemen die maar af en toe voor komen.

Best onder "SUPPORT" plaatsen.
Hi Elma,



Het idee dat je aanbrengt kan ik volledig achterstaan en ook al in verleden aangekaart :)



Je kunt niet alles natuurlijk specifieren maar je zou toch veel voorkomende fouten op die manier wel kunnen verduidelijken naar klant toe zonder dat die hoeft te bellen :)



er is wel een faq/support site maar die is eerder algemeen



https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv/particulieren/welkom-bij-support/televisie.html



Voor meer gerichtere antwoorden kan klant wel veelal terecht op forums enzo,



maar niet iedere klant vindt deze weg



Heb dus je opmerking doorgestuurd naar de beheerders van de supportsite :)



Mvg Sabine

Reageer