Skip to main content
Antwoord

Premium club

  • February 9, 2018
  • 7 reacties
  • 308 Bekeken

Blijkbaar hebben we 9000 punten, maar als ik wil kijken naar mijn voordelen krijg ik telkens een blanco pagina te zien?

Beste antwoord door AkiW

Hallo, dossier nr 32960129 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 12, 2018
Dag Jill en Piet,

Kan je ons even jouw klantnummer doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=69324? Dan kijk ik graag na wat er gebeurde met de punten.

Groetjes,
Lorentz.

  • Apprentice
  • February 13, 2018
Wij hebben het zelfde probleem al Jill en Piet we kunnen ons saldo niet raadplegen of punten omruilen,
Vroeger lukte ons dat wel. Wat kunnen we doen ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 14, 2018
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam doorgeven, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 15, 2018
Hallo, dossier nr 32960129 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 6, 2018
Nog steeds geen antwoord? Er dreigen opnieuw meer dan 1000 punten te vervallen. We kunnen op geen enkele manier ons saldo bekijken...

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 7, 2018
Heb je jouw klantennummer reeds doorgetuurd via de link die de collega heeft gegeven op 12/2? Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 30, 2018
23 dagen geleden...