My... het is me toch altijd wat... na een heel gedoe met m'n Tuttimus-pack, waar het blijkbaar heel normaal is dat je Netflix nog eens apart moet betalen, al was het je beloofd dat het in je bundel zat bij aankoop (ja, dàt was een misverstand, sorry, hier krijgt u wat gratis video's!)... krijg ik het blijkbaar niét voor elkaar om een "smartphone met abonnement" aan m'n pakket toe te voegen, hoe ik het ook probeer... zucht... zooo moeilijk kan dat toch niet zijn???? Precies of ze die dingen niet verkocht willen krijgen... moet ik nu écht weer uren proberen om telefonisch één of ander onverlaat zien te pakken te krijgen om dit voor me op te lossen...? Ik loop vast op "van welke provider ik kom"... wel "van Proximus" maar dié staan niet in het rijtje???? Of is de actie mss niet geldig voor bestaande klanten....?
Bladzijde 1 / 1
Louter ter info: dit van Proximus niet te kunnen kiezen, is blijkbaar een bekende bug waar ze aan een oplossing bezig zijn, dit werd hier toch op het forum onlangs nog gemeld door iemand van het proximus team.
Dag Martin,
Indien we iets voor je kunnen doen stuur gerust de gegevens via deze link dan bekijken we het voor je.
mvg. Wilfried
Indien we iets voor je kunnen doen stuur gerust de gegevens via deze link dan bekijken we het voor je.
mvg. Wilfried
Beste Hilde, kan je even de link sturen van het aanbod dat je wenst te genieten, dan kijk ik na of je voldoet aan de voorwaarden. Kan je eveneens via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken gsmnummer geven waarvoor je dit wenst te activeren? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.