Skip to main content
Antwoord

Lijnnummer

  • March 30, 2018
  • 3 reacties
  • 1081 Bekeken

Ik dien een lijnnummer in te geven bij het opstarten van mijn tv. Die werd vandaar terug op actief gezet. Met het telefoonnummer dat op mijn factuur staat krijg ik een foutmelding. Hoe krijg ik de tv aan de praat? Alvast bedankt voor de hulp

Beste antwoord door Wim VL

Dit kan via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 31, 2018
Dag Joke, kan ik via privé je vaste lijnnr of klantennr krijgen, dan bekijk ik het voor je. MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 31, 2018
Ok Wim, hoe reageer ik privé op dit bericht?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 31, 2018
Dit kan via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679