Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik had zonet de klantendienst aan de lijn want ik ontving een herinnering per brief en SMS over een factuur die ik niet ontvangen heb en Proximus ook niet kan terugvinden in hun systeem. Daarop raadde de persoon die ik aan de lijn had me aan om online een klacht in te dienen met een scan van de factuur, na alle stappen te hebben doorlopen bleek dat ik geen bijlage kon uploaden (alle formaten geprobeerd JPG, PNG, PDF, documenten is ook maar 1MB). Hoe kan ik hen deze brief alsnog bezorgen om te vermijden dat ik blijf herinneringen krijgen hierover.
Heb via decoder entertainment pack geactiveerd, kan alle zenders ontvangen behalve sundance. Kanaal 195 waarop het wordt uitgezonden komt zelfs niet voor in zenderlijst. Iemand een idee? Dank bij voorbaat.
Destiny 2 spelen lukt niet met deze router-software op de technicolor router. Heb het forum gisteren ingevuld om de nieuwe software te verkrijgen. Er is nog niets gepusht naar de router, is het forum dan wel nog actief? Router heeft softwareversie: 10.A.0.I.FS Formulier is ingevuld op https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_destiny2/particulieren/producten/r-orphans/forms/destiny2.html
Wat betekenen de kleuren bij de LAN poorten op de bbox3? Ik heb 2 lampjes op groen branden en 1 op oranje. Ik dacht eerst aan speed maar het lampje dat oranje brand steekt in een gigabit switch met een cat 5e kabel. De andere kabels zijn ook cat 5e dus zou hetzelfde moeten zijn.
De vorige opmerkingen zijn ook vandaag nog herkenbaar? Wanneer komt er een oplossing?
ik heb een Nas die ik van buitenaf wil benaderen... fix ip kan ik instellen... wat is een aanrader van ip 4de octal ? welke poort zet ik open en hoe moet ik dit doen... over het instellen van port forward heb ik geen kaas gegeten maar wil het kennen... ook wat de mogelijkheden zijn... bestaat er iets lijk een verstaanbare handleiding ?? alvast bedankt beertje53
Op 21 februari l.l. 500 punten ingeruild voor 60 gratis belminuten. Dat ging al moeilijk: moest van chat andere browser proberen (sic). OK, lukte. Maar op 25/2 : punten van saldo afgetrokken, maar overdracht minuten nog "in uitvoering" en minuten nog niet in lijst. Bellen met vast naar vast toestel tijdens kantooruren staan onder "Uw getrouwheidsprogramma" maar worden wel aangerekend. Bel met klantendienst op 26/2 rond negen uur: belofte dat het binnen 48 uur in orde zal zijn. Nu woensdagavond 28/2 22.36 toestand nog hetzelfde. Hallo Kafka? Is er een medewerker die dit wél in orde kan brengen? Roger Horemans 014450016
Beste, Ik wil graag mijn gsm abonnement stopzetten en overstappen naar scarlet. Wanneer doe ik dit best? Einde van de maand? Maakt niet uit? Ik betaal vermoed ik sowieso nog voor de hele maand april? Dan kan ik misschien beter pas aan het einde van de maand overstappen? Wat dien ik nog te betalen indien ik mijn abonnement stopzet?
Beste, valt dit op te lossen ? Bij veel gebruikers blijkbaar wel. Bedankt.
Ah een onderwerp titel waar ik mijn probleem kan posten... Het is nog even zoeken nog voor me hoe dit allemaal werkt :-) Ik weet niet of dit aan de test decoder V6 ligt, maar sinds deze decoder worden onze opnames niet meer gesynchroniseerd met de mobiele TV app. Soms kijk ik via TV naar opnames en soms mobiel. Vroeger als ik een programma mobiel wiste dan was die ook gewist bij de opnames via TV. En omgekeerd. Nu wis ik een programma of via mobiel of via TV, maar moet deze dan ook nog eens wissen mobiel of via TV want die staat er nog steeds tussen... Dit is dus zeer vervelend! Want zo geraken we in de war wat wel of niet gezien... Ik heb al eens de mobiele app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Weet iemand hier een antwoord op? Oow.. ik denk net aan nog een probleem bij de mobiele TV app dat zich sinds die nieuwe decoder V6 voordoet, is misschien ook heel toevallig dat dit samenvalt en misschien toch niets met elkaar te ma
Ik heb een My-proximus account, ben zelf de beheerder, heb de Proximus TV app geïnstalleerd en krijg de melding De accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Kijk na of de app Proximus TV geactiveerd is via My-proximus. Wat heb ik over het hoofd gezien?
Hallo, Sinds een paar dagen kan ik me producten, facturen en verbruik niet meer raadplegen. Steeds komt de melding: Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor. Zou het mogelijk zijn daar a.s.a.p voor te kijken zodat ik mijn laatste factuur kan betalen? Dank u
Hoelang duurt het voor een optie zoals belgisch voetbal te activeren ??? na bijna 2 dagen nog steeds niets , al klantendienst 4 keer gebeld , altijd loze beloftes , dan na 2 uur , dan vanavond enz .... Dit noem ik onkunde ;;; Bij Telenet is een optie binnen de 15 minuten actief !!!!! Als het nog lang duurt zeg ik alles op bij Proximus .
Wanneer zouden jullie een oplossing hiervoor hebben?
Ik had verschillende contacten en groepen ingevoerd, maar wanneer ik nu inlog zijn ze allen verdwenen. Komt dit door de nieuwe versie? Hoe vind ik mijn verdwenen contacten terug?
Via de proximus tv app wil ik naar de filmpjes kijken die op mijn studio 100 pass staan maar de filmpjes willen niet afspelen. kan er iemand mij zeggen hoe dit komt Dank u
Hoe is het mogelijk dat er bij jullie zoveel verschillende fouten kunnen gemaakt worden bij 1 klant ,ik heb jammer genoeg de overstap gemaakt naar jullie maar sedert de overstap nog niks anders dan geklungel Mails worden verstuurd naar ex partner ,afspraken worden gebeld naar ex partner ,foutieve adres kan blijkbaar niet worden aangepast ,telefoon word te vroeg overgenomen zonder sim kaart te hebben ,2 dagen zonder telefoon ,ik moet zelf overal achter lopen ,wil nieuw toestel aanschaffen is blijkbaar plots ook niet mogelijk .ik neem terug de overstap naar een bekwame provider zonder al dat geklungel
Volgens 080022800 dienst kan ik geen tuttimus pakket krijgen daar ik oud-medewerker (gepensioneerd) van Belgacom ben en daardoor een vermindering op mijn factuur krijg. Dus om series zoals netflix, movie channels enz. te krijgen zou ik een abonnement Telenet moeten nemen ? Zijn er gepensioneerden die wel tuttimus bekomen hebben ? dank
Hallo Heb recent een film gehuurd en het was de bedoeling hiervoor mijn gratis films te gebruiken, echter er is me 5,99€ aangerekend. Kan er me ook iemand vertellen hoelang deze gehuurde film beschikbaar blijft?
Wat houdt het boeket multi NL in? Hoe kan ik het eventueel opzeggen? Dit is niet mogelijk in MyProximus.
Ik kan geen sms tocket kopen voor de lijn
Beste... Morgen komen ze installeren voor proximus tv. Ik heb immers maar 1digicorder besteld. Graag had ik toch nog 1 gehad voor boven + draadloze oplossing (die ik moet aankopen). Ik wist toen nog niet dat ik geen kabeldistributie meer ging hebben. Maar wil graag nog tv voor boven. Mijn vraag nu. Mag ik morgen gewoon een extra vragen aan de technieker. Of moet ik dit eerst aanvragen zodat technieker morgen al weet dat er een extra moet?? Dank u bij voorbaat Vriendelijke groeten yoika
Beste, Deze namiddag is er aan de overkant van ons huis een blikseminslag geweest. Hierdoor viel de elektriciteit (en dus ook de tv uit). Toen ik alles terug opgezet had, werkte alles prima (tv + internet). 2u later valt alles hier ineens uit. Ik bel naar jullie, geef mijn telefoonnummer in en krijg de melding dat er een incident was en dat het een algemeen probleem was en de lijn werd verbroken. Ik kreeg niemand aan de lijn. Ik bel nadien terug zonder mijn telefoonnummer in te geven en krijg wel iemand aan de lijn. Hij zei dat er een technieker ter plaatse moest komen om ergens in de straat een herstelling uit te voeren... Ondertussen nog geen internet en tv.. Dit zal vandaag niet meer opgelost zijn vermoed ik dan? Of wel?
Beste, Ik heb proximus cloud geïnstalleerd op mij pc en mijn galaxy s6. Ik kan documenten op beide uploaden maar op mijn smartphone document niet openen. Ook niet wanneer ik het document selecteer en openen klik. Er gebeurt niets. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Jony
Er wordt verteld na lang wachten en bellen via Skype, want de vaste lijn is defect, dat de storing bij Proximus zit en ze binnen een dag contact zouden opnemen. Ik hoor niets, er wordt helaas niet veel gedaan heb ik het idee en inmiddels ondervind ik schade vanwege het ontbreken van de vaste lijn.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.