Beste,
Deze namiddag is er aan de overkant van ons huis een blikseminslag geweest. Hierdoor viel de elektriciteit (en dus ook de tv uit).
Toen ik alles terug opgezet had, werkte alles prima (tv + internet).
2u later valt alles hier ineens uit.
Ik bel naar jullie, geef mijn telefoonnummer in en krijg de melding dat er een incident was en dat het een algemeen probleem was en de lijn werd verbroken. Ik kreeg niemand aan de lijn.
Ik bel nadien terug zonder mijn telefoonnummer in te geven en krijg wel iemand aan de lijn.
Hij zei dat er een technieker ter plaatse moest komen om ergens in de straat een herstelling uit te voeren...
Ondertussen nog geen internet en tv..
Dit zal vandaag niet meer opgelost zijn vermoed ik dan? Of wel?
Bladzijde 1 / 1
Natascha, ik heb je lijn uitgemeten en ik zie geen storingen, het signaal zou dus ondertussen goed toekomen tot op je modem. Als je nog steeds geen tv of internet hebt raad ik je alvast aan eens alle toestellen te herstarten volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.