Hallo,
Sinds een paar dagen kan ik me producten, facturen en verbruik niet meer raadplegen.
Steeds komt de melding: Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor.
Zou het mogelijk zijn daar a.s.a.p voor te kijken zodat ik mijn laatste factuur kan betalen?
Dank u
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kenny, heb je het eens geprobeerd via een ander internetbrowser? Je logt toch in met jouw gmail e-mail adres? Want jouw account is correct aangemaakt en zou je geen problemen moeten ondervinden. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
ik heb dat probleem ook. Het maakt niet uit wat voor browser ik gebuik, overal hetzelfde probleem. Ook via de app zijn mijn producten niet te bekijken.
Ook ik kan reeds sinds een maand de details van mijn vaste telefoonlijn niet meer bekijken.
je ziet meer dan ik
Ik kom wel een stapje verder als ik klik op het vinkje naast 'My Proximus menu.
Langs deze weg verschijnt mijn verbruik heel snel, verdwijnt onmiddellijk en krijg ik het scherm van de 2de bijlage te zien.
Langs deze weg verschijnt mijn verbruik heel snel, verdwijnt onmiddellijk en krijg ik het scherm van de 2de bijlage te zien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.