Skip to main content
Vraag

Sms betalen De Lijn lukt niet


Ik kan geen sms tocket kopen voor de lijn

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4395 reacties
  • 4 april 2018
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 1815 reacties
  • 4 april 2018
Dat kan zowel aan Proximus liggen maar even goed ook aan De Lijn, indien dat laatste zou dat de eerste keer niet zijn want bij De Lijn loopt soms alles in het honderd wat hun informatica betreft.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 5 april 2018
Dag Lucky, kan je eens kijken of de dienst 'M-Pay', actief staat in je MyProximus? Je kan dit controleren via:
Mijn Producten (kies je GSM abonnement) => Diensten => Proximus M-Pay.
Hier kan je deze ook activeren, mocht deze nog niet actief staan.