Beantwoord

Proximus cloud document openen op smartphone

  • 2 April 2018
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

  • Practitioner
  • 25 reacties
Beste,
Ik heb proximus cloud geïnstalleerd op mij pc en mijn galaxy s6. Ik kan documenten op beide uploaden maar op mijn smartphone document niet openen. Ook niet wanneer ik het document selecteer en openen klik. Er gebeurt niets.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Jony
icon

Beste antwoord door AkiW 4 April 2018, 14:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Beste,
Bijkomende informatie in verband met mijn vraag over het openen van Cloud bestanden op mijn galaxy s 6. Ik kan dus zonder probleem bestanden excel en word, ook foto's uploaden op pc en smartphone en op mijn pc openen. Op mijn smartphone kan ik uitsluitend foto's openen. Klikken op documenten komt kortstondig de melding "uploaden voorbereiden" en niets meer. Documenten worden niet geopend.
Alvast bedankt voor hulp
Vriendelijke groet
Jony
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, dit probleem moet nagekeken worden via de winkel, waar u de samsung S6 gekocht heeft. Neem zeker uw aankoopbewijs mee naar de winkel. Groeten, Aw
Hallo,
Bedankt voor uw reactie. Leverancier is een winkel van Proximus die niet (kunnen?) helpen. Al voor een vorige probleem contact genomen. Kan ik het echt niet zelf oplossen? Foto's werken zonder probleem. Uitsluitend documenten openen werkt niet. Indien geen oplossing zal ik Cloud niet benutten en zou gaarne het abonnement opzeggen (verwijderen) Gaarne verneem ik hoe het kan..
Alvast bedankt
Groeten
Jony
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, ik raad u aan om "de Adope Acrobat Reader (PDF) app" op uw smartphone te installeren/ downloaden. U kan deze deze app downloaden via Google Playstore. Daarna moet het lukken om documenten te openen. Groeten, Aw
Hallo, oprecht dank voor uw begrip en uw raad. Adobe acrobat reader heb ik geïnstalleerd maar zonder resultaat om documents te openen. Ik heb Cloud niet echt nodig en zal het dan ook niet benutten. Is het nodig of wenselijk het abonnement uit te schakelen op de website van Proximus. Alvast bedankt
Vriendelijke groet
Jony
Normaal is de cloud in je abo gratis inbegrepen alleen al je voor bijkomend opslag volume bijbetaald dan is het nuttig deze te schrappen als je deze toch niet gebruikt.
Oprecht dank. Topic mag voor mij afgesloten worden.
Met vriendelijke groet
Jony