Skip to main content
Antwoord

Belkrediet

  • February 28, 2018
  • 10 reacties
  • 369 Bekeken

Op 21 februari l.l. 500 punten ingeruild voor 60 gratis belminuten. Dat ging al moeilijk: moest van chat andere browser proberen (sic). OK, lukte. Maar op 25/2 : punten van saldo afgetrokken, maar overdracht minuten nog "in uitvoering" en minuten nog niet in lijst. Bellen met vast naar vast toestel tijdens kantooruren staan onder "Uw getrouwheidsprogramma" maar worden wel aangerekend. Bel met klantendienst op 26/2 rond negen uur: belofte dat het binnen 48 uur in orde zal zijn. Nu woensdagavond 28/2 22.36 toestand nog hetzelfde. Hallo Kafka?
Is er een medewerker die dit wél in orde kan brengen?
Roger Horemans 014450016

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, hier werd ondertussen op 02/03 een dossier voor opgemaakt. We dienen dit nu verder af te wachten. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 6, 2018
Beste, hier werd ondertussen op 02/03 een dossier voor opgemaakt. We dienen dit nu verder af te wachten. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Practitioner
  • March 6, 2018
Juist, ik heb vorige vrijdagochtend het klantennummer gebeld, een dossier zou worden aangelegd en mij werd beloofd dat ik binnen 3 à 5 werkdagen zou worden teruggebeld, dat is dus tussen as. donderdag en volgende maandag. Ik wacht dus inderdaad (met niet echt veel vertrouwen) af. In elk geval dank voor je antwoord Freya.
Roger

  • Auteur
  • Practitioner
  • March 14, 2018
Vandaag 14 maart 2018 alles in orde en krijg onterecht betaalde gesprekken nog terug ook. Het heeft wel wat lang geduurd, maar ik ben tevreden.
Roger Horemans

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 14, 2018
Dag Roger,
Er zijn 2 creditnota's opgemaakt - 3,16 & - 6,32 EUR
Hiermee zijn iets meer dan 60 minuten gecrediteerd, > normaal vind men dit terug onder "uw trouw beloond". onder verbruik op de factuur.
Nog resterend te betalen voor de laatste factuur 6830144547 > 42,48 EUR
Hopelijk is hiermee de zaak opgelost.
Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Practitioner
  • March 26, 2018
Helaas is er van mijn factuur niets afgegaan en heb ik van die €3,16 en €6,32 dus niets gezien: het oorspronkelijke bedrag (€51,96) ging van mijn rekening, de creditnota's werden er niet afgetrokken.
Kan dat nog verholpen worden?
Dank bij voorbaat.
Roger Horemans

  • March 26, 2018
Dat is dus wat ik bedoel met:het is beantwoord, maar totaal niet opgelost.
Blijf bellen naar 0800 22 800 facturatie, Voltaire2, tot het opgelost geraakt. Ik spreek helaas uit ervaring.

  • Auteur
  • Practitioner
  • March 26, 2018
Zal ik doen, Orion, maar ik wacht even op een eventuele reactie van een support medewerker op dit forum.

  • March 26, 2018
Succes ermee dan! :-))

  • Auteur
  • Practitioner
  • March 26, 2018
Dank je.

  • Auteur
  • Practitioner
  • April 6, 2018
OK, in orde, €9, 48 op mijn rekening gestort.