Skip to main content
Vraag

Proximus app. werkt al verscheidene maanden niet

  • April 6, 2018
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Beste, valt dit op te lossen ?
Bij veel gebruikers blijkbaar wel.

Bedankt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 6, 2018
Mil, kan je me even verduidelijken wat je precies wenst opgelost te zien? Dan kijk ik onmiddellijk even of ik dit voor je kan doen. Grtjs, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 6, 2018
Beste Charlotte,

TV app start op, maar valt na wat zoeken terug op het aanmeldscherm. Het is niet zo dat de aanmelding incorrect is.
Ook op verschillende Ipad's geprobeerd.

Bedankt.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 6, 2018
Kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679