Beantwoord

Destiny 2 Technicolor router

  • 6 April 2018
  • 7 reacties
  • 305 Bekeken

Destiny 2 spelen lukt niet met deze router-software op de technicolor router.
Heb het forum gisteren ingevuld om de nieuwe software te verkrijgen.
Er is nog niets gepusht naar de router, is het forum dan wel nog actief?
Router heeft softwareversie: 10.A.0.I.FS
Formulier is ingevuld op https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_destiny2/particulieren/producten/r-orphans/forms/destiny2.html
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 6 April 2018, 08:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan kan ik deze update naar je modem doorpushen.
Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dat is gebeurd, moet ik dan de router restten of update deze automatisch?
Reputatie 7
Badge +4
Dylan, je moet niets gaan doen. De update gaat een 2tal uur in beslag nemen en is zopas gestart. Dus je zal gewoon eventjes geduld moeten uitoefenen en in de late voormiddag kan je je game gaan testen. Grtjs, Charlotte.
Bedankt voor de hulp Charlotte
Mvg.
Dylan Rener
Reputatie 7
Badge +4
Met veel plezier Dylan. Fijne dag nog toegewenst en veel game plezier! Grtjs, Charlotte.
Beste

De softwareversie is nu 10.A.5.K.GQ.
Is dit de juiste versie? Ik had namelijk gelezen op een ander forum dat de software met 17... zou moeten beginnen.
Reputatie 7
Badge +4
Dylan, de software versie om probleemloos Destiny te spelen staat nu inderdaad op je Bbox.
Grtjs, Charlotte.

Reageer