Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Als ik de tv app open op zowel mijn tablet of gsm krijg ik bij de rubriek "nu bezig" enkel de melding "aan het laden" maar meer doet die niet. Ik kan dan ook geen tv gids raadplegen. Weet iemand hier raad mee aub?
Ik heb een V4 bij eerste toestel. Kan ik nu een V5 bij 2de toestel installeren. Moet ik dan weer alle gegevens zoals lijnnummer enz inbrengen bij opstarten software. Zou dit installeren met wi-fi bridge. dan voor reactie.
na een bepaalde tijd kijken op een second screen staat het beeld plots stil en moet ik steeds van post wisselen om de app terug aan de praat te krijgen. Wat kan ik hieraan doen? Vernieuwt de app zich trouwens automatisch? Ik heb hier nog nooit een update van gekregen
ook mijn korting van trouw beloond kwijt. ik heb een korting via de werkgever en kreeg een korting via mijn trouw beloond maar sinds 6 april dus geen recht meer op.... de nieuwe klanten kunnen ze wel in de watten leggen de oude zullen wel voor de nieuwe klanten meebetalen,,,,, waar horen we da nog. factuur gaat daardoor met 11 euro de hoogte in... had anders in gedachten gehad om een derde decoder aan te schaffen... zo wordt het natuurlijk wel duur,, heb een tuttimus abonnemnt met 4 gsm inbegrepen, vaste lijn, tv,internet, netflix deze maand 147 euro betaald
Ik heb problemen met mijn skynet account. Wanneer ik van mijn mac een mail wil sturen vraagt hij het ww. Omdat ik dit ww niet weet ben ik op het net naar mijn webmail gegaan. Bij het inloggen op de site van proximus geeft ie aan dat het ww wat ik gebruik niet juist is. Ik heb dit echter nooit gewijzigd en het staan zo in mijn opgeslagen ww bij google voorkeuren. Vervolgens geef ik dan maar aan dat ik mijn ww vergeten ben en moet ik mijn gebruikersnaam , wat mijn skynet email is, opgeven. Ik doe dit maar krijg echter niks binnen. Dan krijg ik ineens de mail met de link voor een nieuw ww binnen via mijn gmail account?? Het adres van de betreffende mail is do-not-reply@proximus.com Kan ik dit vertrouwen? En hoe kom ik achter mijn ww op mijn mac waar skynet naar vraagt als ik een mail wil versturen?
hallo proximus ik had zaterdag kridiet gekocht van 10 euro ik ging gisteren slapen en ik stont net op van slapen en ik kreeg nu net opeens een bericht van proximus dat ik nu nog maar 2 euro over heb van kridiet en gisteren toen ik slapen ging had ik nog 10 euro kridiet kunnen jullie mij helpen
Schande club is kampioen en jullie beginnen de uitzending om 17u50,volgend jaar word dat voor mij Telenet .bedankt Proximus
Hoe de contacten uit PEOPLE / PERSONEN (Windows Mail WIN 10, ex WINDOWS LIVE MAIL) importeren in Proximus WEBMAIL - contacten ?
Ik heb voor mijn zoon een Smart 15+, nu is hij blijkbaar over de data limiet gegaan en kreeg ik een rekening van 100 euro. Nu heb ik gezien dat Smart15 amper 1G data is voor zo'n 15 euro, wat voor die jonge gasten wel wat weinig is. Mobile Vikings hebben blijkbaar voor dezelfde 15 euro 5G data, wat zo 5X meer is. Zie ik dat nu verkeerd of is zijn die echt zoveel goedkoper? Waar zit het verschil?
Hallo, Zonet is het nieuws aangekondicht dat "bruno mars" headliner is op werchter boutique. Volgende week vrijdag start de ticket verkoop. Maar kun je, net zoals vorig jaar, ook weer voordelig tickets kopen als proximus klant? Ik stel de vraag omdat ik het zonde zou vinden "gewone tickets" te kopen vrijdag, als er paar weken nadien voordelige tickets zijn voor proximus klanten. mvg
Beste, Wij zijn onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus en stellen vast dat we niets kunnen port forwarden, het is te zeggen, we kunnen wel port forwarden (gecontroleerd met open port check tool), maar we kunnen het publieke IP-adres niet pingen ("Request Timed Out") waardoor het dus onmogelijk is om bijvoorbeeld een lokale site te bereiken vanaf het internet. Zouden jullie mij hier mee willen helpen? Alvast bedankt, Daan Hermans
Ik heb mijn android phone met mijn PC gekoppeld via USB en probeer port forwarding te doen werken voor localhost:8080. Ik heb in instellingen van mijn telefoon opties voor ontwikkelaars en USB-foutopsporing aanstaan. In Chrome dev tools (remote device) heb ik bij settings discover usb devices aangevinkt en een rule voor localhost:8080 aangemaakt en port forwarding aangevinkt. Android phone verschijnt als geconnecteerd. Wanneer ik er op klik, staat voor port forwarding een rood bolletje also connectie daar niet is gelukt. Ik heb ook al geprobeerd om via proximus/advanced settings/lan servers de 8080 toe te voegen, maar dat lost het probleem niet op. Ik kan allerlei sites vanop GSM in chrome dev tools tonen, maar bij localhost:8080 krijg ik de melding dat localhost de verbinding heeft geweigerd. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt en groeten, Ingeborg
Kost het nog altijd 50€ indien je al je hebben en houden van en bij Proximus van je oude naar je nieuwe adres wenst te verhuizen?
ik probeert al en tijd inloggen bij proximus tv app maar dan zegt he da ik het moet activeren in mijn proximus maar ik vind het nergens voor het the activeren dus wa doet ik er verkeert
Internet en TV problemen heeft er nog iemand last van in regio Lubbeek Vlaams-Brabant? Ik kan geen tv kijken en geen internet openen enkel op 4g met de gsm. Een weekje of twee geleden was dit ook heg geval en hebben ze oets van op afstand herstart.
Beste Ik heb vandaag weer een "super" ervaring gehad met jullie" professionaliteit". Ik ben nog maar een aantal weken klant en ik heb al meer slechte ervaring gehad dan goede. Tot op vandaag zijn mijn problemen nog altijd niet opgelost. Ik heb vandaag gesproken met een zekere Anthony die duidelijk niet weet de betekenis is van klanten. Als je al meerdere malen heb gebeld en uw probleem raakt maar niet opgelost dan ben je gefrustreerd en als medewerker van de klantendienst is het de bedoeling dat je daarmee kunt omgaan en niet uw klanten arrogant noemen en uit de hoogte te handelen. Sterker zelf omdat ik redelijk pist was en dreigde dat ik proximus wou opzeggen waren zijn exacte woorden " aan klanten zoals u hebben we ook niet veel" Voor mij komt dit over als iemand die onbekwaam is. Zoals ik al meerdere keren vermeld heb; ik ben overgestapt omwille van de ontevredenheid van de service, maar bij jullie is het echt niet veel beter. Ik ben het beu dat ik daar telkens mijn tijd in moet
Hallo Ik woon sinds 2 weken in een nieuwbouw in een nieuwe wijk in Tubize, Waals-Brabant. Glasvezel werd al tot in de woning getrokken door Proximus (kabel eindigt net onder Proximus-bakje in de garage in de buurt van de tellers). Heeft iemand enig idee of men plannen heeft om snel/ooit op glasvezel over te schakelen. Kan dit individueel of moet een groot aantal bewoners van de wijk dan gelijktijdig overschakelen?
De laatste tijd heb ik een probleem met destiny2, ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen en wordt dan uit de game geforceerd. De error code is "cabbage" kan u me hiermee zo snel mogelijk mee helpen ik heb dit probleem al een week. ik heb ondertussen ookal gebeld en ze hebben me een link naar deze forum gestuurd. MVG lareba
Hallo, Zijn er hier nog mensen die de nieuwe P20 besteld hebben via proximus met abonnement? Ik kan namelijk geen smsen versturen, maar ik kan er wel ontvangen. Normaal moet je dan het nummer van de berichtencentrale aanpassen en het is opgelost. Alleen bij deze versie van de P20 is nergens de berichtencentrale te vinden. Iemand een idee? Mvg
Mijn Proximus app weigert elke dienst. De reden is dat ik eerst zou moeten updaten wegens de nieuwe GDPR regeling. Tot daar oké, t.t.z.,kan ik begrijpen. Behalve ..... updaten lukt niet, er is geen nieuwere app, ik heb de laatste versie van 3 mei 2018. Hmmm 🤔
Ik wil een domiciliering doen van mijn facturen maar lukt niet via my proximus Kan iemand mij helpen ?
ik heb sedert een jaar tuttimus..maat blijkbaar is netflix inbegrepen?🤔 😁
Hallo, Hoe kan ik een FTP server verbinding laten maken, moet ik iets instellen, een poort of zoiets,op de BBOX 3? Of waar kan ik dat vinden wat ik precies moet doen om een FTP server van Filezilla te laten werken?
Hallo, IK heb onglangs destiny 2 gekocht. Als ik dit speel krijg ik regelmatig Error codes. Ik heb al wat rond zitten surfen en niet echt een contrete oplossing gevonden. Portforwarding, een andere modem gaan halen en software dat gepushed word door Proximus werkenemers. Is er iemand die mijn kan helpen? Ik zou dit zo snel mogelijk opgelost willen zoals iedereen. Dit is nadat de game all enkele maanden uit is nog altijd nie gefixed dit ligt volgens mij grotendeels aan Proximus kan op te lossen valt. Alvast bedankt
Ik vind dit niet terug in menu, radio gids,..... Bij de grote concurrent kan dit op een eenvoudige manier. Mvg,Jan
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.