De laatste tijd heb ik een probleem met destiny2, ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen en wordt dan uit de game geforceerd. De error code is "cabbage" kan u me hiermee zo snel mogelijk mee helpen ik heb dit probleem al een week. ik heb ondertussen ookal gebeld en ze hebben me een link naar deze forum gestuurd.
MVG lareba
Bladzijde 1 / 3
zie uitvoerige uitleg in deze eerder gestarte post:
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491
Dag Martin
Bedankt voor de link.
Maar de link: "https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400 " om onze pppoe gegevens te weten werkt niet. Er komt namelijk dat de site niet kan bereikt worden en de het DNS-adrest niet kan vinden. Is er nog een andere link om een privé bericht te sturen?
MVG Lareba
Bedankt voor de link.
Maar de link: "https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400 " om onze pppoe gegevens te weten werkt niet. Er komt namelijk dat de site niet kan bereikt worden en de het DNS-adrest niet kan vinden. Is er nog een andere link om een privé bericht te sturen?
MVG Lareba
De website van Destiny geeft nu ook een meening https://www.bungie.net/en/Forums/Post/230497141?sort=0&page=0
Ja de link dat je gebruikt is een interne proximus link deze zal inderdaad niet werken. Ik ga je via privé de gegevens bezorgen.
Ik heb ook al enkele dagen problemen met de verbinding op Destiny 2.
Blijkbaar kan dit opgelost geraken via PPPoE. Maar vind hiervan geen gegevens. Heb hiervoor al een mail gestuurd, maar krijg voorlopig nog geen antwoord. Kunnen jullie mij verder helpen ?
Mvg,
Mats
Blijkbaar kan dit opgelost geraken via PPPoE. Maar vind hiervan geen gegevens. Heb hiervoor al een mail gestuurd, maar krijg voorlopig nog geen antwoord. Kunnen jullie mij verder helpen ?
Mvg,
Mats
Dag Mats, Kan je ons je klantnummer of nummer van de vaste lijn doorsturen via een privé bericht naar het proximus team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb een privé bericht verstuurd.
Alvast bedankt !
Alvast bedankt !
ik heb je geantwoord!
Ook hier problemen met Destiny 2 op PS4 met zelfde errorcode(cabbage). Hoe kan ik dat oplossen? Alvast bedankt.
Je kan ons je klantnummer of nummer van de vaste lijn doorsturen via een privé bericht naar het proximus team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Privé bericht is net verstuurd. Alvast bedankt.
Ik heb je de info doorgestuurd. Alvast een fijne game avond!
Ik heb ook een prive bericht gestuurd gisteren (link boven 51679), maar geen antwoord tot nu toe
Ik ben blij dat ik deze topic gevonden heb, heb net privé bericht verstuurd. Hopelijk kan ik vanavond eindelijk aan de slag 🙂
heb juist dezelfde problemen op destiny 2 (cabbage error). Heeft iemand hiervoor een oplossing ? alvast bedankt.
Had ook al een privé bericht gestuurd maar Tot nu toe nog geen reactie gekregen.
Quinten
Had ook al een privé bericht gestuurd maar Tot nu toe nog geen reactie gekregen.
Quinten
nieuwe bbox3 van sagemcom
zie ook
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-error-code-cabbage-xbox-1-40725
zie ook
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-error-code-cabbage-xbox-1-40725
Ik heb ook al een privé bericht gestuurd voor mijn pppoe gegevens maar krijg geen antwoord.
moest je eventueel de papieren nog hebben van toen ze de internet aansluiting gedaan hebben dan kan je die daar ook terugvinden.
Dat is het probleem ik weet niet waar deze papieren zijn heb al 2 dagen gezocht achter deze papieren.
Quinten
heb je een twitter account vraag het in dit geval nog eens langs deze weg als ze hier niet op je privébericht antwoorden.
Proximus Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus
Proximus Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus
Proximus Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus
Ok alvast bedankt
Ik heb jullie privé berichten beantwoord
Hetzelfde probleem hier. Ik ga ook een privebericht sturen met de nummer van de vaste lijn. Enig idee waaraan dit ligt?
Hallo,
Ik heb gisteren ook een privébericht gestuurd. Nog steeds geen antwoord. Hetzelde probleem als mijn voorgangers 🙂
Ik heb gisteren ook een privébericht gestuurd. Nog steeds geen antwoord. Hetzelde probleem als mijn voorgangers 🙂
Er zijn veel die nog geen reactie gekregen hebben, ik denk dat iedereen nu een bbox3 van sagemcom wilt, hopelijk is hun stock binnenkort niet uitgeput!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.