Skip to main content
na een bepaalde tijd kijken op een second screen staat het beeld plots stil en moet ik steeds van post wisselen om de app terug aan de praat te krijgen. Wat kan ik hieraan doen? Vernieuwt de app zich trouwens automatisch? Ik heb hier nog nooit een update van gekregen
Mss best eens proberen door de windows 10 Proximus TV -app eens verwijderen en terug installeren.

Je kan eens zien of je de problemen ook hebt via www.proximustv.be
Ik heb al een tijdje juist hetzelfde probleem met de proximus tv app. Lukt mij niet om de app te verwijderen onder windows 10.
Als je in de "windows 10 menu" rechts klikt op de Proximus TV-app , zie je dan de optie niet staan om te verwijderen (uninstall)
Bedankt Martin, heb weer iets bijgeleerd. Hopelijk na een herinstallatie zijn de problemen weg.
Heb hetzelfde probleem sinds iets meer dan een week, kan TV kijken gedurende 3 à 15 minuten en dan opnieuw starten. Reeds 5 maal contact gehad met de helpdesk maar steeds dezelfde reactie : dat moet ik aan mijn expert vragen. Modem herstart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , niets helpt.
Je zegt modem herstart, wie weet helpt het mss door de decoder even te herstarten door zijn spanning even te onderbreken, helpt het niet het kan ook geen kwaad.

(sommige zaken moeten wel synchroon lopen tussen de prox tv app en decoder via de server)
De decoder is herstart en 2 maal gereset. Niets helpt. Ik zie op het forum dat ik niet de enige ben. Ook het afspelen in de browser geeft problemen met onderbrekingen ( maar minder frekwent) en het beeld wordt minder scherp tot totaal onduidelijk.
Met de app heb ik onder windows 10 geen problemen 'k zal nog eens proberen in de browser.

PS: Ben aan het testen onder windows 10.

Bij de ene laptop met de Px Tv-app en met de andere laptop via ProximusTV.be,

bij de browser versie blijft het beeld af en toe eens kort stilstaan, alsof de buffering niet vlug genoeg gebeurt, dus Prox hun probleem zal nog altijd niet opgelost zijn wat ze gisteren al gemeld hebben.
Zowel met App als via browser had ik tijdens de Ronde van Vlaanderen problemen.

Momenteel loopt de app al een uur zonder problemen. Ik ga er dus lokaal niets meer aan doen...

Ik weet niet hoe het netwerk georganiseerd is, Martin, maar misschien moet bij meldingen de locatie worden gevraagd.
Martin, ik had hetzelfde als MoreKoen maar dan gans een week. Wat ik droevig vindt is dat men steeds op de helpdesk zegt : ik ga het aan mijn expert melden maar dat we nooit de expert(???) aan de lijn krijgen. Ik heb dikwijls de indruk dat proximus ons probleem niet ernstig neemt. Ik zie nu ook op het forum dat ik niet de enige ben met dat probleem en ik ben wel nieuwsgierig om te weten hoeveel mensen met hetzelfde probleem zitten( of zaten) en dit niet melden. Af en toe is het wel leuk dat we niet als dommerikken beschouwd worden die alleen maar decoders en modems kunnen heropstarten. Als ik pas bij proximus kwam had ik een hoop problemen en telkens als ik belde was het : is uw bekbeling wel in orde? en nu is het : herstart de modem en de decoder! Waarom is er bij de helpdesk niet iemand die problemen opneemt waar de andere medewerkers geen verstand van hebben ( dit is niet negatief bedoeld, het was de persoon die ik aan de lijn had zelf die dit zei)
Ja...., het positieve nieuws is dat de proximus medewerkers hier op het forum al toegegeven hebben dat ze het probleem kennen en eraan werken om het zo vlug als mogelijk op te lossen, nu nog afwachten natuurlijk wanneer de oplossing komt....

Wat de helpdeskmedewerkers betreft daar kan ik moeilijk over oordelen in welke mate zij een grondige opleiding krijgen om alle kennis op te doen, en in hoeverre het mogelijk is om direct voor hen om een specialist te kunnen aanspreken indien zij zelf niet direct het antwoord kennen, dat is natuurlijk inwendige keuken waar wij als buitenstaanders geen zicht op hebben, en dat het beter kan ga ik niet betwisten ......
Ondertussen nog geen beterschap : soms lukt het uren te kijken via de app (ik vermoed dan naar niet populaire uitzendingen) maar bvb het journaal of een voetbalwedstrijd lukt niet.

Ik hou het dus op capaciteitsproblemen...
Voor mij ook geen beterschap, maar nu is het noge erger.Als ik een keten kies ( vb één ) Dan zie ik alleen de bovenste regel ( eergisteren, gisteren, vandaag, ...) maar geen details. Ik kan dus niets meer kiezen. Somige ketens ( franse ) geven me wel de details. Eurosport geeft me alleen vr 25 mei met details, al de andere dagen zijn leeg. Eurosport 2 heeft nu de logo van Eurosport 1 maar geeft wel de keuzes van Eurosprt 1. Ik zie al de details behalve voor eergisteren, die kolom is leeg. Als ik een programma kies krijg ik de melding fout "er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw a.u.b." Als ik herstarten kies sluit hij de app. Dit grapje duurt nu al meer dan een maand.

Reageer