Skip to main content
ik probeert al en tijd inloggen bij proximus tv app maar dan zegt he da ik het moet activeren in mijn proximus maar ik vind het nergens voor het the activeren

dus wa doet ik er verkeert
Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de proximus tv app.
mijn TV applicatie krijg ik maar niet geopend op mijn Iphone, telkens moet ik mij terug aanmelden.

wat is hier verkeerd , het zit nochtans in mijn abonnement.

Op mijn PC zeggen ze mij dat dit niet werkt op windows 7.

Wie helpt mij ! in de Proximus winkels sturen ze u van het kastje naar de muur.

Mvg

Lujo
Dag Luc,



kan je nog eens proberen?



MVG,

Wim
hij vraagt een naam in te vullen voor het toestel, wat is de bedoeling daarvan en hoe gaat dat, het toetsen bord verschijnt steeds voor het vakje om de naam in te vullen
Het maakt niet uit wat je daar precies invult. Kan bv pc luc zijn ofzo.
op het eerste zicht werkt het terug op mijn iphone, ´k moet het nog eventjes goed uittesten.

op PC niet daar het een windows 7 versie is en volgens dat ik lees moet het min. windows 10 zijn, klopt dit ?

mvg

Luc

Alvast bedankt
Normaal moet dit zeker werken op windows 7, je moet dan wel via de browser kijken op www.proximustv.be .
Ik kan ook niet aanmelden bij ProximusTV via de app (IOS), mijn klantnummer is: :614514693
Dag Melissa,



welke melding krijg je juist?



Groeten,



Kim
aks ik mij aanmeld komt ik altijd opnieuw op het aanmeldscherm,

Proximus TV staat nochtans geactiveerd
Ik zie het ook goed geregistreerd op je klantnummer. Welk toestel gebruik je? Kan je wel kijken als je inlogt via de website www.proximustv.be?

Reageer