Skip to main content
Antwoord

Kan proximus tv app niet activeren

  • May 16, 2018
  • 11 reacties
  • 194 Bekeken

ik probeert al en tijd inloggen bij proximus tv app maar dan zegt he da ik het moet activeren in mijn proximus maar ik vind het nergens voor het the activeren
dus wa doet ik er verkeert

Beste antwoord door SamuelD

Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de proximus tv app.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • May 16, 2018
Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de proximus tv app.

  • Apprentice
  • May 17, 2018
mijn TV applicatie krijg ik maar niet geopend op mijn Iphone, telkens moet ik mij terug aanmelden.
wat is hier verkeerd , het zit nochtans in mijn abonnement.
Op mijn PC zeggen ze mij dat dit niet werkt op windows 7.
Wie helpt mij ! in de Proximus winkels sturen ze u van het kastje naar de muur.
Mvg
Lujo

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 17, 2018
Dag Luc,

kan je nog eens proberen?

MVG,
Wim

  • Apprentice
  • May 17, 2018
hij vraagt een naam in te vullen voor het toestel, wat is de bedoeling daarvan en hoe gaat dat, het toetsen bord verschijnt steeds voor het vakje om de naam in te vullen

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 17, 2018
Het maakt niet uit wat je daar precies invult. Kan bv pc luc zijn ofzo.

  • Apprentice
  • May 17, 2018
op het eerste zicht werkt het terug op mijn iphone, ´k moet het nog eventjes goed uittesten.
op PC niet daar het een windows 7 versie is en volgens dat ik lees moet het min. windows 10 zijn, klopt dit ?
mvg
Luc
Alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 17, 2018
Normaal moet dit zeker werken op windows 7, je moet dan wel via de browser kijken op www.proximustv.be .

  • Apprentice
  • May 18, 2018
Ik kan ook niet aanmelden bij ProximusTV via de app (IOS), mijn klantnummer is: :614514693

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 18, 2018
Dag Melissa,

welke melding krijg je juist?

Groeten,

Kim

  • Apprentice
  • May 18, 2018
aks ik mij aanmeld komt ik altijd opnieuw op het aanmeldscherm,
Proximus TV staat nochtans geactiveerd

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 18, 2018
Ik zie het ook goed geregistreerd op je klantnummer. Welk toestel gebruik je? Kan je wel kijken als je inlogt via de website www.proximustv.be?