Skip to main content
Antwoord

MyProximus app en GPDR

  • May 16, 2018
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Mutlie
Mijn Proximus app weigert elke dienst.
De reden is dat ik eerst zou moeten updaten wegens de nieuwe GDPR regeling.
Tot daar oké, t.t.z.,kan ik begrijpen.
Behalve ..... updaten lukt niet, er is geen nieuwere app, ik heb de laatste versie van 3 mei 2018.
Hmmm 🤔

Beste antwoord door ThomasP

Er was een probleem met de update. Deze was nog niet beschikbaar in de app store. De melding is, momenteel, weggehaald. De update zal spoedig beschikbaar komen waarna je deze kan updaten.
Mijn excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • May 17, 2018
Er was een probleem met de update. Deze was nog niet beschikbaar in de app store. De melding is, momenteel, weggehaald. De update zal spoedig beschikbaar komen waarna je deze kan updaten.
Mijn excuses voor de hinder.

Mutlie
  • Auteur
  • May 17, 2018
De update is er nog niet, maar momenteel werkt het zoals tevoren.