Beste
Ik heb vandaag weer een "super" ervaring gehad met jullie" professionaliteit". Ik ben nog maar een aantal weken klant en ik heb al meer slechte ervaring gehad dan goede. Tot op vandaag zijn mijn problemen nog altijd niet opgelost. Ik heb vandaag gesproken met een zekere Anthony die duidelijk niet weet de betekenis is van klanten. Als je al meerdere malen heb gebeld en uw probleem raakt maar niet opgelost dan ben je gefrustreerd en als medewerker van de klantendienst is het de bedoeling dat je daarmee kunt omgaan en niet uw klanten arrogant noemen en uit de hoogte te handelen. Sterker zelf omdat ik redelijk pist was en dreigde dat ik proximus wou opzeggen waren zijn exacte woorden " aan klanten zoals u hebben we ook niet veel" Voor mij komt dit over als iemand die onbekwaam is. Zoals ik al meerdere keren vermeld heb; ik ben overgestapt omwille van de ontevredenheid van de service, maar bij jullie is het echt niet veel beter. Ik ben het beu dat ik daar telkens mijn tijd in moet steken en als ik dan iemand anders aan de lijn heb, dan krijg ik half antwoord. Resultaat, nog pister en nog steeds geen duidelijk antwoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.