Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik word al 3 weken op rij elke dag gebeld / gestalkt door proximus. Ik zou graag hebben dat dit ophoudt en dat ik uit de bellerslijst wordt verwijderd. Wie spreek ik aan? Hoe regel ik dit? Ik ben trouwens ook geregistreerd op de bel-me-niet-meer lijst.
Hallo, Op mijn Samsung Galaxy smartphone probeer ik een conferentie met 3 te houden. De eerste in wacht zetten en de tweede persoon opbellen werkt wel. Er komt dan een knop "merge calls" of iets in die zin. Wanneer ik er op druk reageert de telefoon, om dan na een 2-tal seconden te melden dat het niet mogelijk is. Ik heb eens gezocht in de instellingen van My Proximus, maar niets gevonden. Noch in het vak "Opties" staat die mogelijkheid, noch in het vak "Services". Weet iemand hoe dit op te lossen?
Er is blijkbaar een update geweest van de tv app. Op de Samsung tablet staat nu versie 40011 (4.0.1.). Na opnieuw te moeten aanmelden doet hij niets... Opgenomen programma's starten niet op, een zender kiezen in de tv gids werkt ook niet... We krijgen telkens een ronddraaiend cirkeltje waarna hij terug naar het startscherm springt.
Hallo, Ik heb het probleem dat op mijn intern netwerk mijn internetdomein niet (meer) herkend wordt. Van buitenuit werkt alles perfect, incl de port-forwarding. Na wat opzoekingswerk op internet denk ik het probleem gevonden te hebben, nl de loopback van de BBox2 modem zou uit staan (na een firmwareupdate door Belgacom). Dit is zeer vervelend want vb mijn iphone en Ipod kunnen mijn mails niet syncroniseren als ik thuis ben. Op een PC zou je het kunnen aanpassen door de hostfiles aan te passen, maar dat helpt me niet verder op mijn telefoon. Kan iemand me vertellen hou ik deze installing op de modem terug aan aanzetten. (Deze heeft in een vroegere firmware blijkbaar aangestaan lees ik op enkele plaatsen.) Thx
Ik heb een Pay and Go simkaartje in mijn alrm installatie geplaatst. Nu moet dit kaartje géén oproepen of SMS ontvangen, enkel versturen. Kan ik de ontvangen doorschakelen naar mijn GSM nummer zodat ik de SMS en kan ontvangen als bijvoorbeeld het belkrediet bijna op is ?
Van de website krijg ik volgende gegevens over jullie promotie : Tuttimus, 2 GSM (2GB) zonder TV bundel : 95€ - extra's : huur 2 decoder : 5€ slimme diensten : 4.99€ bestaande promo Proximus Affinity Program : -6.4€ - 3 maand gratis Netflix - 1 blockbuster / maand totaal : 98.59€ Vragen : 1) "Onbeperkt bellen tussen alle gsm- en vaste nummers van je Tuttimus, dag en nacht" mijn interpretatie : met vaste gratis bellen naar beide GSM's (in het pack) en omgekeerd overdag , alsook alle gesprekken tussen beide GSM's . Klopt dit ? (een van uw medewerkers (0800 22 800) is van oordeel dat bellen met de vaste telefoon naar beide GSM's overdag te betalen is !) 2) de promotie spreekt van decoders zonder harde schijf. Mijn beide decoders hebben een harde schijf. Is de promotie alsnog geldig ? mvg
Beste, ik heb een betaling telaat uitgevoerd wegens een hectische periode, ik zie op de app,dat de betaling betaald is,maar kan nog steeds geen tv kijken,en internet is nog steeds heel traag. Hoelang duurt het voor dit terug wordt aangesloten? Alvast bedankt.
Sinds enkele dagen hebben wij geen tv en internet meer. Na contact gehad te hebben met Proximus, sta ik vandaag nog nergens We gaan je contacteren als we een oplossing hebben, is het antwoord Begin het nu stilaan beu te worden om met een kluitje in het riet gestuurd te worden Ik wil een werkend internet en een tv die werkt Het kan toch niet zijn dat hier dagen overgaan vooraleer Proximus in actie schiet?
De Wereldbeker voetbal gaat van start op 14 juni !! ⚽️ En jullie willen natuurlijk onze Duivels volgen en ondersteunen 😈 Zullen ze tot de finish gaan? Wat denken jullie ? Neem deel aan deze kleine poll En vergeet ook niet dat voor al onze klanten, jullie alle matchen van de Rode Duivels kunnen bekijken via de Proximus TV app zonder mobiel dataverbruik Samen sterk met onze Duivels #RedTogether
Sindsdien kan ik geen proximus tv meer kijken in spanje op mijn tablet
De Wereldbeker voetbal gaat van start op 14 juni !! En jullie willen natuurlijk onze Duivels volgen en ondersteunen 😈 Zullen ze tot de finish gaan? Wat denken jullie ? Neem deel aan deze kleine petitie En vergeet ook niet dat voor al onze klanten, jullie alle matchen van de Rode Duivels kunnen bekijken via de Proximus TV app zonder mobiel dataverbruik Samen sterk met onze Duivels #RedTogether
Sinds enkele dagen werkt de proximus tv app op de iPad niet goed. Of na enkele minuten wordt het beeld zwart. Als ik op het scherm druk krijg ik onderaan de knoppen te zien (pauze, stop, etc.) Als ik op pauze druk, en daarna op start gebeurt er niets: beeld blijft zwart en geen geluid. Of na enkele minuten stopt het beeld even, komt daarna weer terug met een vertraging in het geluid. Wifi werkt goed, probleem doet zich ook voor als ik iPad naast router zet. Wat zo er aan de hand kunnen zijn? Bedankt voor jullie reactie
Beste Al een tijdje ben ik telenet klant maar door de slechte wifi bereik en hoge kosten ben ik het echt beu en zou ik graag overstappen naar Proximus. Momenteel heb ik bij mijn telenet pakket - Fibernet 200mbps - Internet - Tv - Play ( terug kijk TV ) - GSM abonnement voor de vrouw Voor dit alles betaal ik 110euro maandelijks. Nu zie ik zonet dat ik bij Proximus kan kiezen voor de Tuttimus 3GB en ik hiervoor maar 90,94 euro zo voor betalen met onderstaande opties: -Tv - Internet - Vaste telefonie - Jupiler Pro voetbal kanaal - GSM abbonement van 3GB. Omdat mijn vrouw leerkracht is kan ik ook nog genieten van de lerarenkaart en zo nog eens 10% meepikken. Dit zou dus willen zeggen dat ik 81 Euro per maand betaald en maar eventjes voor meer dan bij telenet 30 euro per maand kan uitsparen!!! 🤤 Klopt het of zie ik hier iets over het hoofd? Als ik besluit nieuwe klant te worden van bovenstaand pakket kan ik ook nog eens genieten van een extra supplement van
Maandagochtend Smartphone besteld ging dag erna geleverd worden.... ik wacht nog steeds. Geen enkele reactie van proximus of een mail om hun te excuseren tot nu toe. Maar toestel is wel betaald. Service ???
Deze week een dagje Genève gedaan , 4mb mobiel internet verbruikt en 5 sms verstuurd met als resultaat 63euro kosten , is dit nog normaal?????? Pure schande!!!!!!!! Jullie diensten net gebeld met als fantastisch antwoord , tja meneer is Zwitzerland is dat duur hé....
Op donderdagavond 31 mei, kwam ik 's avonds thuis van te werken en ik zie dat de doorgang tot mijn garagepoort geblokkeerd is door werken, uitgevoerd door Proximus. Aangezien ik zelf geen klant ben bij Proximus vond ik dit natuurlijk niet zo prettig en eerder bizar. Werken moeten gebeuren en wij zijn geen personen die hierover moeilijk zouden doen maar een seintje op voorhand ging wel welkom zijn. Diezelfde avond nog een mail gestuurd en blijkt dat er problemen waren bij onze buur waardoor ze een interventie hebben moeten uitvoeren en normaal gezien moest er een briefje in mijn brievenbus zitten met deze melding maar niets ontvangen. Na overleg op vrijdagmorgen, blijkt dat ze mijn buur, als trouwe klant, hebben kunnen helpen maar dat ze nu wel een week te tijd hebben om deze put te dichten (voor de ingang van mijn garagepoort). Gelukkig stond er geen auto in de poort op het ogenblik van de werken anders gingen we deze niet uit onze poort gekregen hebben. Uiteindelijk zijn ze d
Simpele vraag: zou het sinds 1/4/18 mogelijk moeten zijn om op wifi in buitenland (vb free wifi hotel) tv overal te bekijken? Of kan dit alleen via 4G?
Sinds vorige week valt mijn verbinding regelmatig weg. Als ik dan op de modem ga kijken, blijkt er geen enkele led nog te branden. Soms helpt het uittrekken en terug insteken, soms moet ik de modem resetten. Op 31/05 heb ik in de voormiddag contact gehad met Proximus via de chatmodule. Reden was het regelmatig uitvallen van de B-Box2. Na wat onderzoek door de medewerker, kreeg ik de melding dat ik mijn modem mocht gaan omruilen in een Kiala afhaalpunt. Wanneer de modem afgehaald kan worden zou ik een sms ontvangen. De SMS heb ik nog niet ontvangen, maar heb ook geen tracking nummer zodat ik mijn "bestelling" kan opvolgen. Geen idee of de modem reeds werd verzonden of nog wat op zich laat wachten. Groeten, Marth
Afstandsbediening werkt niet op decoder, op tv werk het wel. Resetprocedure al meerdere malen geprobeerd maar werkt nog steeds niet. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Sinds enkele weken heb ik een Bizz All in abonnement met TV. Echter, vanaf het begin lukt het me niet om in te loggen op de website www.proximustv.be of via de app op mijn iPhone. Beiden geven telkens dezelfde melding: Login en/of paswoord zijn ongeldig Ik gebruik dezelfde gegevens om bij Myproximus in te loggen, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb al verschillende mails gestuurd en telefonisch contact gehad, maar telkens geen oplossing. Graag dus een oplossing via dit forum. Bedankt alvast! Jan
waar is de lijnnummer voor de proximus Tv?
Het is echt niet normaal hoe slecht mensen mij verstaan met deze dure telefoon.Heb alles al geprobeerd...bellen zonder hoesje,4g bellen uitzetten,ruisonderdrukking afzetten,buiten of binnen,overal kom ik hol over.Zelf al zet ik de luidspreker op dan nog kom ik slecht verstaanbaar over.Ook als ik zelf bel is dit probleem er.Mijn bereik is goed dus daar ligt het niet aan.Heb dit toestel via abbo op 20/12/17 gekocht.Ben van plan dit toestel terug naar proximus te brengen.Weet iemand hoe proximus dit afhandeld?Of iemand een oplossing voor het belprobleem?Voor de rest een toptoestel hoor.
Beste Eind vorige week heb ik via de support pagina een wijziging aangevraagd van afzonderlijke diensten (internet, tv, app, ...) naar de "Internet + TV" pack. Dit was eerder al de bedoeling toen ik wou overschakelen van Familus naar Internet+TV maar daar is dus iets foutgelopen waardoor ik gefactureerd werd voor afzonderlijke diensten (van een en dure verrassing gesproken). Vreemd genoeg had ik bij m'n eerste overschakeling wel onmiddellijk contact met de klantendienst (incl. bevestging via briefwisseling) terwijl ik deze keer geen updates ontvangen heb maar ondertussen al enkele dagen zonder internet/tv zit! Modem herstarten, resetten (soft reset en fabrieksinstellingen) brachten geen soelaas. Internet-LED blijft sindsdien knipperen. Ik kan gerust begrijpen dat dit enkele dagen in beslag neemt maar ik vrees dat er ergens een kink in de kabel zit. Raadplegen van 'Mijn Producten' via MyProximus resulteert in een technische fout (al meerdere keren geprobeerd) Ik
Ik slaag er niet in om mijn ODvB te activeren/benaderen. Na inloggen in My Proximus en klikken op de link portal.office.com geef ik in het inlogscherm mijn emailadres in. Ik krijg dan 2 opties : werkaccount en persoonlijk account. Bij kiezen van werkaccount en ingeven van mijn wachtwoord krijg ik steeds de boodschap dat mijn paswoord of mijn emailadres niet geldig is. Als ik een nieuw paswoord aanvraag krijg ik dit toegezonden op het emailadres dat ik ook gebruik om in te loggen, maar opnieuw de boodschap dat het paswoord niet correct is. Reeds contact gehad met de technische ondersteuning maar geen oplossing gevonden. Iemand hier op het forum die mij kan helpen ? Alvast bedankt. PS : de onderwerpen op het forum heb ik allemaal doorgenomen maar bieden geen oplossing
opnemen van opgenomen programma van digicorder proximus naar dvd recorder opnemen om dit programma blijvend te bewaren lukt opeens niet meer = krijg boodschap : u kunt tegen kopieren beveiligde films niet opnemen = is dus geen beveiligde film, maar is een opname van ROB TV die ik zoals vroeger heb overgezet naar dvd recorder, maar dat lukt dus nu opeens niet meer ! Wat is er gebeurd? Hartelijk dank
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.