Sinds enkele dagen hebben wij geen tv en internet meer.
Na contact gehad te hebben met Proximus, sta ik vandaag nog nergens
We gaan je contacteren als we een oplossing hebben, is het antwoord
Begin het nu stilaan beu te worden om met een kluitje in het riet gestuurd te worden
Ik wil een werkend internet en een tv die werkt
Het kan toch niet zijn dat hier dagen overgaan vooraleer Proximus in actie schiet?
Bladzijde 1 / 1
Hoe is de status van de modem, brandt het DSL lampje? Is de modem gereset?
Ja, probleem zit bij Proximus, hebben net gebeld...er wordt ons een toestelletje opgestuurd met de post voor onbepaalde tijd, zodat we toch kunnen internetten, doch geen tv..
C'Ocker, ik zie dat er een las interventie ingepland staat, het is dus afwachten tot deze ter plaatse kunnen komen. alvast onze excuses voor het ongemak.
5GB, maar wordt gratis opgeladen na telefoontje
is niets, met 4 personen op internet en tv
Is naar mijn mening een lapmiddel om hun klanten niet naar Telenet te zien vertrekken
En...en vaag teken dat het niet onmiddellijk gaat opgelost zijn
is niets, met 4 personen op internet en tv
Is naar mijn mening een lapmiddel om hun klanten niet naar Telenet te zien vertrekken
En...en vaag teken dat het niet onmiddellijk gaat opgelost zijn
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.