Skip to main content
Sinds enkele dagen hebben wij geen tv en internet meer.

Na contact gehad te hebben met Proximus, sta ik vandaag nog nergens

We gaan je contacteren als we een oplossing hebben, is het antwoord



Begin het nu stilaan beu te worden om met een kluitje in het riet gestuurd te worden



Ik wil een werkend internet en een tv die werkt



Het kan toch niet zijn dat hier dagen overgaan vooraleer Proximus in actie schiet?
Hoe is de status van de modem, brandt het DSL lampje? Is de modem gereset?
Ja, probleem zit bij Proximus, hebben net gebeld...er wordt ons een toestelletje opgestuurd met de post voor onbepaalde tijd, zodat we toch kunnen internetten, doch geen tv..
C'Ocker, ik zie dat er een las interventie ingepland staat, het is dus afwachten tot deze ter plaatse kunnen komen. alvast onze excuses voor het ongemak.
Ja, probleem zit bij Proximus, hebben net gebeld...er wordt ons een toestelletje opgestuurd met de post voor onbepaalde tijd, zodat we toch kunnen internetten, doch geen tv..Weet je ook hoeveel mobiel data je gratis krijgt op je toestelletje dat ze opsturen, want je zou langs deze weg kunnen wat TV kijken in geval van nood, via de ProximusTV-app op een laptop- / pc-scherm ....
5GB, maar wordt gratis opgeladen na telefoontje

is niets, met 4 personen op internet en tv



Is naar mijn mening een lapmiddel om hun klanten niet naar Telenet te zien vertrekken



En...en vaag teken dat het niet onmiddellijk gaat opgelost zijn

Reageer