Beste
Al een tijdje ben ik telenet klant maar door de slechte wifi bereik en hoge kosten ben ik het echt beu en zou ik graag overstappen naar Proximus.
Momenteel heb ik bij mijn telenet pakket
- Fibernet 200mbps
- Internet
- Tv
- Play ( terug kijk TV )
- GSM abonnement voor de vrouw
Voor dit alles betaal ik 110euro maandelijks.
Nu zie ik zonet dat ik bij Proximus kan kiezen voor de Tuttimus 3GB en ik hiervoor maar 90,94 euro zo voor betalen met onderstaande opties:
-Tv
- Internet
- Vaste telefonie
- Jupiler Pro voetbal kanaal
- GSM abbonement van 3GB.
Omdat mijn vrouw leerkracht is kan ik ook nog genieten van de lerarenkaart en zo nog eens 10% meepikken. Dit zou dus willen zeggen dat ik 81 Euro per maand betaald en maar eventjes voor meer dan bij telenet 30 euro per maand kan uitsparen!!! 🤤
Klopt het of zie ik hier iets over het hoofd?
Als ik besluit nieuwe klant te worden van bovenstaand pakket kan ik ook nog eens genieten van een extra supplement van 99 Euro en hiervoor een 4K UHD samsung tv ontvangen ( cashback indien Duivels kwarfinale halen, dus die ben ik sowieso kwijt 😀 )
Klopt dit? of zit hier ook een addertje onder het gras en mag ik mij na enkele maanden een verhoogde factuur verwachten?
Graag jullie bevindingen van bovenstaande, want ik ben het echt beu bij telenet!
Alvast bedankt
Mvg
Sven
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.