Beantwoord

Nieuw logo proximus tv


Sindsdien kan ik geen proximus tv meer kijken in spanje op mijn tablet
icon

Beste antwoord door SamuelD 5 June 2018, 19:58

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de locatie gegevens ingeschakeld ? Krijg je een bepaalde foutmelding?
Foutmelding :oeps,er ging iets verkeerd probeer opnieuw
Wat bedoel je met locatie gegevens inschakelen,
> locatie kun je inschakelen en uitschakelen op je tablet en die moet aan staan.
Ik heb die ondertussen gevonden en die stond aan
Dan zul je moeten wachten tot morgen als de prox medewerkers weer op het forum langskomen om je verder te helpen.
zie mss ook eens naar dit aangehaald probleem hier > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-wil-niet-activeren-44594/index1.html#post608562
Lijkt verdacht veel op de problemen in het topic : Proximus tv app wil niet activeren.
Heb deze fout ook gekregen op Samsung tablet met Andoid 5.0.2
Reputatie 7
Badge +4
We geven dit mee door, het probleem zou worden opgelost met de volgende versie van de app, waar aan gewerkt wordt.
En voor wanneer is die volgende versie ???
Reputatie 7
Badge +4
Nog niet exact te zeggen - maar je kan er van op aan dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen, natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +1
Zit hier nu in Castellane, zuid- oost Frankrijk. Na de update op mijn iPad mini van de nieuwe PX TV app, geen probleem. Misschien Android probleem.
Reputatie 7
Badge +1
Zit hier nu in Castellane, zuid- oost Frankrijk. Na de update op mijn iPad mini van de nieuwe PX TV app, geen probleem. Misschien Android probleem.

Oeps. Vandaag PX TV app start op maar geeft aan bij de zenders, Stream niet beschikbaar. Heb ook Yelow Play op mijn iPad mini. En daar kan ik wel naar al de zenders kijken op mijn iPad . Denk toch een PX probleem.

Reageer