Antwoord
Nog steeds geen tv
Beste, ik heb een betaling telaat uitgevoerd wegens een hectische periode, ik zie op de app,dat de betaling betaald is,maar kan nog steeds geen tv kijken,en internet is nog steeds heel traag. Hoelang duurt het voor dit terug wordt aangesloten? Alvast bedankt.
Beste antwoord door AkiW
Beste,
wanneer je proximusdiensten terug zullen werken, hangt af van hoe snel wij je betaling ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen , zullen je proximusdiensten automatisch terug geactiveerd worden door onze systeem.
Groeten, Aw
wanneer je proximusdiensten terug zullen werken, hangt af van hoe snel wij je betaling ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen , zullen je proximusdiensten automatisch terug geactiveerd worden door onze systeem.
Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.