Maandagochtend Smartphone besteld ging dag erna geleverd worden.... ik wacht nog steeds. Geen enkele reactie van proximus of een mail om hun te excuseren tot nu toe. Maar toestel is wel betaald. Service ???
Bladzijde 1 / 1
Wachte is de gewoonte hier zover ik gelezen heb op forum 20 dage wachte is niks voor ze.
Ik zelf wacht nog steeds op smartfhone 5 dage zover.
Ik zelf wacht nog steeds op smartfhone 5 dage zover.
Dan moeten ze dringend hun communicaties gaan aanpassen ! Ik ben in ieder geval niet tevreden en de service laat dik de wensen over.
Zwijg me ervan,zelfs een pc bestellen online samen stellen en laten bouwen ,opsturen duurt 3 dagen en deze komt uit Holland.
Dat noem ik service,je krijgt mails hoe het staat met de bestelling.
Hier krijg je ,''Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. Zodra het correct is geregistreerd in ons systeem, is meer gedetailleerde informatie beschikbaar''
Deze bewerking duurt 5 dagen en meer?
Dat noem ik service,je krijgt mails hoe het staat met de bestelling.
Hier krijg je ,''Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. Zodra het correct is geregistreerd in ons systeem, is meer gedetailleerde informatie beschikbaar''
Deze bewerking duurt 5 dagen en meer?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.