Gebruik van domeinnaam op intern netwerk - loopbackprobleem op bbox2

  • 27 November 2010
  • 2 reacties
  • 1052 Bekeken

Hallo,

Ik heb het probleem dat op mijn intern netwerk mijn internetdomein niet (meer) herkend wordt.
Van buitenuit werkt alles perfect, incl de port-forwarding.

Na wat opzoekingswerk op internet denk ik het probleem gevonden te hebben, nl de loopback van de BBox2 modem zou uit staan (na een firmwareupdate door Belgacom).

Dit is zeer vervelend want vb mijn iphone en Ipod kunnen mijn mails niet syncroniseren als ik thuis ben. Op een PC zou je het kunnen aanpassen door de hostfiles aan te passen, maar dat helpt me niet verder op mijn telefoon.

Kan iemand me vertellen hou ik deze installing op de modem terug aan aanzetten. (Deze heeft in een vroegere firmware blijkbaar aangestaan lees ik op enkele plaatsen.)

Thx

2 reacties

Upgrade naar een bbox 3 zal in elk geval niet helpen... Want heb daarbij net hetzelfde probleem
upgrade naar bbox3 van Sagemcom zal niet helpen maar wel met die van Technicolor toch volgens wat sommigen beweren dat het wel werkt van zodra ze de bbox sagemcom omgeruild hebben voor een technicolor. Nu moet ik er wel aan toevoegen dat ik niet weet of er ondertussen ook iets zou veranderd zijn met mss recentere firmware upgrades op de bbox van technicolor mss werkt dit ook al niet meer, wie weet.
Ik zou in ieder geval toch eens de vraag stellen op het userbase.be/forum of er zijn die ervaring hebben of het nog werkt met de technicolor …...

Reageer