Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app werkt niet

  • June 6, 2018
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

Er is blijkbaar een update geweest van de tv app.
Op de Samsung tablet staat nu versie 40011 (4.0.1.).
Na opnieuw te moeten aanmelden doet hij niets... Opgenomen programma's starten niet op, een zender kiezen in de tv gids werkt ook niet... We krijgen telkens een ronddraaiend cirkeltje waarna hij terug naar het startscherm springt.

Beste antwoord door SamuelD

Je kan altijd eens de app geforceerd stoppen en opnieuw openen. Indien dit nog niet helpt kan je eens je toestel volledig herstarten;

In het slechtste geval als dit allemaal niet helpt is het afwachten op de volgende update van de app , die er snel aankomt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • June 6, 2018
Ter info: hier zijn er nog die problemen hebben op hun Samsung
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-wil-niet-activeren-44594/index1.html#post608565

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 6, 2018
Je kan altijd eens de app geforceerd stoppen en opnieuw openen. Indien dit nog niet helpt kan je eens je toestel volledig herstarten;

In het slechtste geval als dit allemaal niet helpt is het afwachten op de volgende update van de app , die er snel aankomt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 6, 2018
Bedankt voor de reactie. Uit een andere post maak ik op dat er nog met hetzelfde type tablet (Tab4) problemen hebben, en er aan gewerkt wordt.
Geduld hebben dus.