Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik ben het wachtwoord van mijn @belgacom.net e-mailadres kwijt. Waar kan ik het recupereren/resetten? De link 'paswoord vergeten' op https://webmail.belgacom.net/ brengt me naar de homepage van Belgacom Support, maar niet naar een specifiek artikel. Alvast bedankt.
Al sinds vorige week hapert de Proximus TV app na enkele minuten. Zowel op een iPad als op Windows 10 ondervind ik problemen. Ook reeds op beide toestellen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wat kan ik nog meer doen om dat terug werkend te krijgen?
Beste, Ik snap het even niet! In myproximus bij producten staan er 4 mobilus S-abo's en 1 mobilus M. DIT IS NIET CORRECT. Heb op 31 mei een Tuttimus abo aangevraagd waarin 2 mobilus S en 1 mobilus M moet zitten. * 1 mobilus S is overgang van pay&go (bestaand nummer, niet te bespeuren in myproximus). * 1 mobilus S is nieuw nummer (simkaart ontvangen reeds actief, dus correct). * 1 mobilus M is nieuw nummer (simkaart ontvangen reeds actief, dus ook correct) Vervolgens: * 2 mobilus S die ik niet heb aangevraagd. Aanvankelijk was het enkel het pay&go nummer dat ik niet vermeld zag staan, wel een voor mij onbekend nummer. Telefonisch contact op maandag 12 juni met klantendienst heeft dus als gevolg dat er 2 voor mij onbekende nummers zijn bijgekomen. Waar is het fout gelopen? Gegroet, PRW
enkele dagen geleden werkte app nog maar nu krijg ik melding ‘Geen producten toegevoegd voor deze...’ (en ‘Producten toevoegen’ lukt niet en app terug installeren heb ik ook al geprobeerd) en als ik via website naar MyProximus wil gaan krijg ik foutmelding ‘Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen’. iemand een oplossing?
Beste, regelmatig heb ik deelnemers op het internet wifi-netwerk met twee dezelfde IP-adressen. Normaal gezien zou een goed functionerend DHCP-server dit ten allen tijde moeten vermijden. Hoe kan ik de DCHP-lijst in de bbox2 controleren. Is dit mogelijk. Welke andere oplossingen zijn er? Grtn, M
Momenteel geen wifi verbinding nog mensen?
Jaren krijg ik een digitale factuur en dat liep goed. In december breng ik een wijziging aan mijn pakket aan wat een boel problemen veroorzaakte en ben ik tot de vaststelling gekomen dat wat men in de Proximus winkel zegt helemaal niet in overeenstemming is met de telefonische klantendienst. Zelfs de tarieven zijn verschillend. Vanaf dan krijg ik de factuur terug per post toegezonden. Telefoneren klantendienst - naar Proximuswinkel gaan ... het helpt niet. Eén maal kreeg ik telefoon met de melding dat zij een document gingen mailen diezelfde dag... ook niet ontvangen.
Waar vind ik de voucher code voor de studio 100 go app op de tablet?
De proximus TV app werkt niet. Elke keer verspringt het beeld terug naar aanmelden, nadat ik mijn login gegevens invoer. Iemand?
Elk uur, steeds om 20 na, wordt ik op mijn vaste telefoon gebeld door het nr. 022022222. Kent iemand dit of kan ik het nummer laten blokkeren?
Foutmelding : Toestemming vereist : Oeps, streamen niet mogelijk ! Het streamen van content in de app is niet beschikbaar buiten de Europese Unie omwille van uitzendrechten en de gestuurde lokalisatiegegevens lijken verkeerd. Probeer opnieuw. weigeren. toestaan. Ip 100.107.41.147
Vorige week was er op NPO2 de detective nacht. In de tv gids was dat niet opgenomen maar stond er Nieuwsuur in verschillende blokken. Ik heb dan maar Nieuwsuur opgenomen via serie opname. Deze week ( na het bekijken van de verschillende detective afleveringen ) wou ik de serie opname van Nieuwsuur annuleren. En dat lukt helemaal niet. Ik heb dan de geplande opnames één na één verwijderd. Dat lukte. Maar een paar dagen nadien zijn ze er weer. Wat nu?
Kan men de GSM codes van het type : #3 cijfers# o.a. gebruikt voor belkrediet enz... ook in het buitenland gebruiken ? Zo ja, dienen dergelijke codes voorafgegaan te worden door +00 32 (landselectie) ?
Nieuwe Proximus TV app update werkt alweer niet op iPad. Dan maar proberen om op computer te kijken, spijtig genoeg geen toegang want zogezegd niet in EU terwijl ik in Italië ben en localization services aanstaan. Terwijl ‘oude’ app gewoon goed werkte.
Deze versie lijkt vast te lopen bij het programmeren van een opname. Er blijft dan een cirkeltje draaien. Uiteindelijk lijkt de opname dan toch geprogrammeerd wanneer je met de terugknop naar een vorige pagina gaat. De tekst bij de programma's (bvb. credits van films) is erg klein en moeilijk leesbaar wegens de grijze kleur.
Ik wordt op mijn Proximus faktuur gefaktureerd voor Wister. Nog nooit van gehoord.
Hey mijn decoder is verbonden met een lan kabel. Kan ik in die uitgang een splitter steken om zo een kabel rechtstreeks internet op mijn smart tv te hebben?kan op mijn tv niet draadloos verbinden. Te veel metaal in mijn huis
ik heb nieuwe internet aansluiting (molenbeeksestraat laken), maar nu blijkt dit nog ADSL te zijn. Ik heb op zelfde adres in verleden al VDSL connectie gehad.... maar dus nu adsl... 2 jaar later en terug downgrade naar adsl..... Wanneer zal capacititeit van net uitgebreid worden...
Hallo, De tv app start op maar zegt dan oeps er ging iets fout opnieuw proberen. Kunnen jullie mij helpen?
Nu wil ik nog het staartje kijken van Spa-Por en klik hiervoor op de Proximus TV Website op Een Live kijken en dan krijg ik de melding dat ik om toegang te krijgen geabonneerd moet zijn? Terwijl dit gewoon in mijn Bizz All in pakket zi en ik hiervoor betaal. Hoe kan dat? Graag een oplossing...
Geachte medeburgers, met dit topic wil ik jullie waarschuwen over hoe dat Proximus werkt of beter niet werkt. Bijna een jaar geleden heb ik de dwaze beslissing genomen om over te schakelen naar een glasvezelverbinding. Na zeker meer dan 11 keer bellen en enkele verloren verlofdagen is toen de installatie en mijn abonnement enigszins in orde geraakt. Op 24/05/2018 treedt er een probleem op met de glasvezelverbinding. Een algemeen probleem voor de hele residentie(+-40 tal appartementen in het centrum van Brussel). Je zou denken dat dit een ernstig probleem is en dat er snel een oplossing zou komen... niet dus. Ik ben de dagen nog aan het tellen en ik zie ons de kaap van 3 weken ronden. Ik heb uiteraard al enkele keren contact opgenomen. Verder dan "het dossiers zit bij de dienst van de lassers en we zullen contact met hen opnemen" kom ik niet. Beloftes om terug te bellen worden eveneens niet gerespecteerd. Wat er gaande is en wanneer er een oplossing kan komen... I don't know. Vo
Beste, Ik ben beheerder en heb de app gedownload, bij aanmelding komt er op dat dit prosuct niet geactiveerd is. Als ik dit opzoek zou dit wel het geval zijn. Iemand die een oplossing hiervoor weet? Alvast bedankt. Mvg
beste ik kreeg vroeger altijd gratis mb's , gratis smsen , gratis belminuten en daarbij ook nog 10 euro belwaarde . daarna is omstreeks 29/03/2018 het abbonement verandert ( door proximus zelf ) . nu heb ik echter al 2 maanden na elkaar alleen de gratis mb's , gratis smsen en de gratis belminuten gekregen . de 10 euro belwaarde is echter niet meer geleverd , is dit de bedoeling ? op deze foto blijkt te staan dat de 10 euro blwaarde er wel degelijk nog bij hoort . ( foto en link worden bijgevoegd ) https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobile_10/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen/cr-mobile-10.html vriendelijke groeten Sander Cauwenberghs
ik heb vorige week een smartphone besteld en die gingen ze mij nu Maandag leveren. Maar tot op heden nog niets gekregen gebeld en gedaan en altijd beloven. ik ben het zo beu en ik als goede klant zo met mij voeten spelen.
Sinds gisteren kan ik plots geen toegang meer krijgen tot mijn WiFi met mijn smartphone, Vreemd want met mijn iPad en andere toestellen heb ik geen enkel probleem. Reeds met proximus gebeld, zij zoeken ..... ondertussen moet ik mijn mobiele data gebruiken! Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden. Heb modem en smartphone reeds opnieuw opgestart maar tot nu toe geen resultaat
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.