Foutieve gegevens MyProximus Beste,
Ik snap het even niet!
In myproximus bij producten staan er 4 mobilus S-abo's en 1 mobilus M.
DIT IS NIET CORRECT.
Heb op 31 mei een Tuttimus abo aangevraagd waarin 2 mobilus S en 1 mobilus M moet zitten.
* 1 mobilus S is overgang van pay&go (bestaand nummer, niet te bespeuren in myproximus).
* 1 mobilus S is nieuw nummer (simkaart ontvangen reeds actief, dus correct).
* 1 mobilus M is nieuw nummer (simkaart ontvangen reeds actief, dus ook correct)
Vervolgens:
* 2 mobilus S die ik niet heb aangevraagd.
Aanvankelijk was het enkel het pay&go nummer dat ik niet vermeld zag staan, wel een voor mij onbekend nummer.
Telefonisch contact op maandag 12 juni met klantendienst heeft dus als gevolg dat er 2 voor mij onbekende nummers zijn bijgekomen.
Waar is het fout gelopen?
Gegroet,
PRW