Vraag

Proximus TV app


Al sinds vorige week hapert de Proximus TV app na enkele minuten. Zowel op een iPad als op Windows 10 ondervind ik problemen. Ook reeds op beide toestellen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wat kan ik nog meer doen om dat terug werkend te krijgen?

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Kan je wel tv kijken via www.proximustv.be (niet via de app) ?
Soms lukt het via de website, bij momenten blokkeert het beeld of krijg ik heel korrelig, onscherp beeld.
Bij de android app krijg ik zelfs helemaal niks : "Er is momenteel een probleem met de streaming server van ProximusTV, Gelieve later opnieuw te proberen."
Deze melding krijg ik op de tablet al weken aan een stuk.
Reputatie 7
Badge +4
Dirk, krijg je deze melding als je thuis gaat surfen of als je dit gaat doen vanop een andere locatie? Grtjs, Charlotte;
Dit is thuis op android tablet via wifi.
Het bevriezen is ook thuis met 2 verschillende pc's via bekabeld internet
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het nakijken door de betrokken dienst, van zodra ik meer weet laat ik je hier iets weten.
Net een poging gedaan om voetbal te kijken ... na een 10 tal minuten gefrustreerd de app op pc uitgezet.
Op die korte tijd bleef het beeld 3 keer stilstaan, enkel het kanaal opnieuw selecteren hielp.
Straf dat dit zolang moet duren
Sinds de update van de tv app kan ik geen tv meer zien via mijn WIFI. Maandag lukte het mij nog om naar de Belgen te kijken via 3G maar ook dit werkt niet meer. Voor de update werkte alles prima, live kijken, vooruit kijken, opnames, bestellingen, ... De nieuwe app is dus echt een ramp en raad de ontwikkelaars van Proximus aan om de oude app terug beschikbaar te stellen om hun klanten te geven waarvoor we eigenlijk nog steeds in België te veel betalen. Als consument heb ik sinds mijn overstap 1,5 geleden van Telenet al heel wat problemen gehad. Ik hoop dat Proximus hun verantwoordelijkheid neemt en deze problemen asap oplost! Vriendelijke groeten, een zeer ontevreden klant, Jan.
Reputatie 7
Badge +4
De oude app wordt niet terug beschikbaar gesteld, Jan, maar de betrokken diensten stellen alles in het werk dit zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen.
Alvast bedankt voor je antwoord. Ik hoop zeer snel op een oplossing voor mezelf maar ook voor alle proximus klanten. MVG, Jan.

Reageer