Ik ben het wachtwoord van mijn @belgacom.net e-mailadres kwijt. Waar kan ik het recupereren/resetten?
De link 'paswoord vergeten' op https://webmail.belgacom.net/ brengt me naar de homepage van Belgacom Support, maar niet naar een specifiek artikel.
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
ben net naar de website geweest (heb ook nog een belgacom.net account), en de optie om paswoord te wijzigen zit er wel degelijk bij (instellingen -paswoord wijzigen onderaan)
hoe geraak je er dan in als je uw paswoord niet meer kent ?
De link 'paswoord vergeten' op https://webmail.belgacom.net/ brengt me naar de homepage van Belgacom Support, maar niet naar een specifiek artikel.
Alvast bedankt.
Dit kunnen de Proximus medewerkers resetten voor u door hen een privébericht te sturen met je vraag
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Paspoort vergeten meer info via deze link;
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
@Martin:
Ja sorry , ik had net ook ergens gelezen dat je het paswoord niet kon wijzigen in belgacom.net. Moet andere posting geweest zijn. Was in verband met gehackte mail of PW wijzigen uit voorzorg...
Maar als de Prox. medewerkers het PW kunnen resetten (en daardoor tijdelijk een nieuw toewijzen!), kan je het wel gaan wijzigen
Ja sorry , ik had net ook ergens gelezen dat je het paswoord niet kon wijzigen in belgacom.net. Moet andere posting geweest zijn. Was in verband met gehackte mail of PW wijzigen uit voorzorg...
Maar als de Prox. medewerkers het PW kunnen resetten (en daardoor tijdelijk een nieuw toewijzen!), kan je het wel gaan wijzigen
Plots ontving ik geen mails meer op smartphone, tablet of Outlook.
Plots zou mijn paswoord gewijzigd zijn. Kon inloggen op myproximus met mijn oude paswoord maar niet op webmail. na contact met helpdesk mijn mails ontvangen op webmail met tijdelijk paswoord. Daarna paswoord terug aangepast en ik krijg nog steeds geen mails op smartphone tablet of outlook.
paswoord zou oa op tablet nog steeds fout zijn terwijl ik hetzelfde gebruik als op webmail ?????
Plots zou mijn paswoord gewijzigd zijn. Kon inloggen op myproximus met mijn oude paswoord maar niet op webmail. na contact met helpdesk mijn mails ontvangen op webmail met tijdelijk paswoord. Daarna paswoord terug aangepast en ik krijg nog steeds geen mails op smartphone tablet of outlook.
paswoord zou oa op tablet nog steeds fout zijn terwijl ik hetzelfde gebruik als op webmail ?????
wimmer heeft u het aangepaste wachtwoord ingegeven? Groeten Els
Ja hoor ik kan me niet vergissen op de GSM, de Ipad en op de laptop trouwens het nieuwe paswoord is gewoon het oude dus daar zit het probleem niet ......
Via waar werd het wachtwoord aangepast? Het wachtwoord van MyProximus is immers niet (per se) hetzelfde als dat van je webmail.
Misschien is dat inderdaad het probleem. Waar kan ik het paswoord voor webmail en dus het paswoord voor Outlook, smartphone etc aanpassen ?
Via deze link kan je je wachtwoord resetten:
https://www.proximus.be/nl/customs/spa/apps/mailbox/#/recoverpassword?returnAddress=http:%2F%2Fwebmail.proximus.be%2F&guiLang=nl_NL
Het dan effectief veranderen naar een wachtwoord naar keuze, dien je in de webmail via instellingen te doen.
https://www.proximus.be/nl/customs/spa/apps/mailbox/#/recoverpassword?returnAddress=http:%2F%2Fwebmail.proximus.be%2F&guiLang=nl_NL
Het dan effectief veranderen naar een wachtwoord naar keuze, dien je in de webmail via instellingen te doen.
Ik deed 2 pogingen maar krijg geen mail via die link
Kan je even kijken in je map met ongewenste emails of deze daar niet is terecht gekomen? Grtjs.
Beste Charlotte,
Misschien toch nog eens herhalen dat ik nog steeds geen mails ( ongewenst of niet) ontvang.
Ondertussen zijn we een stap verder en ontvang ik ook geen mails meer via webmail:
"Er trad een probleem op bij het controleren van uw e-mailwachtwoord. Dit kan veroorzaakt zijn door een recente wachtwoordverandering. Om door te gaan meldt u zich eerst af en meldt u zich daarna weer aan met uw recentste wachtwoord." Me opnieuw aanmelden met mijn nieuwste wachtwoord kan niet want de gegevens maladres en wachtwoord worden automatisch genomen
Misschien toch nog eens herhalen dat ik nog steeds geen mails ( ongewenst of niet) ontvang.
Ondertussen zijn we een stap verder en ontvang ik ook geen mails meer via webmail:
"Er trad een probleem op bij het controleren van uw e-mailwachtwoord. Dit kan veroorzaakt zijn door een recente wachtwoordverandering. Om door te gaan meldt u zich eerst af en meldt u zich daarna weer aan met uw recentste wachtwoord." Me opnieuw aanmelden met mijn nieuwste wachtwoord kan niet want de gegevens maladres en wachtwoord worden automatisch genomen
Je kan een nieuw wachtwoord voor je mailbox instellen via MyProximus. Bekijk daarvoor best even deze pagina.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.