Skip to main content
Vraag

Foutieve gegevens MyProximus

  • June 13, 2018
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

Beste,
Ik snap het even niet!
In myproximus bij producten staan er 4 mobilus S-abo's en 1 mobilus M.
DIT IS NIET CORRECT.
Heb op 31 mei een Tuttimus abo aangevraagd waarin 2 mobilus S en 1 mobilus M moet zitten.
* 1 mobilus S is overgang van pay&go (bestaand nummer, niet te bespeuren in myproximus).
* 1 mobilus S is nieuw nummer (simkaart ontvangen reeds actief, dus correct).
* 1 mobilus M is nieuw nummer (simkaart ontvangen reeds actief, dus ook correct)
Vervolgens:
* 2 mobilus S die ik niet heb aangevraagd.
Aanvankelijk was het enkel het pay&go nummer dat ik niet vermeld zag staan, wel een voor mij onbekend nummer.
Telefonisch contact op maandag 12 juni met klantendienst heeft dus als gevolg dat er 2 voor mij onbekende nummers zijn bijgekomen.
Waar is het fout gelopen?
Gegroet,
PRW
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • June 13, 2018
Geloof het of niet, nu ontvang ik een mailtje: bevestiging van uw aanvraag dat ik een abo zou hebben afgesloten op dat voor mij onbekende nummer dat mijn oorspronkelijk pay&go nummer moet zijn.

  • Auteur
  • Rising star
  • June 13, 2018
Nog eens contact gehad met klantendienst, moet zelf foutieve nummers opzeggen.
Op hoop van zegen.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 14, 2018
Dag Prw,

Stuur je via een privébericht je klantennummer en betrokken gsm nummers even door met voor elk nummer wat er mee moet gebeuren?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • June 14, 2018
Bedankt voor de respons Antonella, privéberichtje verzonden.
Groetjes,
Prw

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 18, 2018
Beste,

In MyProximus duurt het steeds iets langer vooraleer dat zichtbaar is.

Groetjes,Joël