Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, Ik heb een probleem met het inloggen op de app van ProximusTV. De app geeft steeds de melding: "Oeps er is iets fout gelopen" Klantnr: 615748258 Met vriendelijke groeten, Katty
ik heb gemerkt dat sinds een tijdje mijn vast internetverbruik de hoogte ingeschoten is, dus ben ik eens gaan kijken naar mijn verbruik en verbindingstijden, als ik het goed begrijp ziet het eruit alsof mijn internet telkens rond 3u30 's nachts opgestart wordt en dit elke keer voor 24u, zie kopie hieronder Datum Verbindingsduur Upload Download Type 01/06/2018 01:39:49 24h 0m 1s 381 736 Kb 1 454 411 Kb Vast Internet 02/06/2018 01:39:50 24h 0m 0s 551 150 Kb 6 539 879 Kb Vast Internet 03/06/2018 01:39:50 24h 0m 1s 90 321 Kb 2 262 415 Kb Vast Internet 04/06/2018 01:39:51 24h 0m 0s 166 802 Kb 1 217 019 Kb Vast Internet 05/06/2018 01:39:51 24h 0m 1s 376 835 Kb 839 972 Kb Vast Internet 06/06/2018 01:39:52 24h 0m 0s 238 699 Kb 978 152 Kb Vast Internet 07/06/2018 01:39:52 24h 0m 1s 665 211 Kb 976 997 Kb Vast Internet 08/06/2018 01:39:53 24h 0m 0s 145 609 Kb 1 324 281 Kb Vast Internet 09/06/2018 01:39:53 24h 0m 1s 898 930 Kb 5 001 188 Kb Vast Internet 10/06/2018 01:39:54 17h 48m 45s 2
Hallo, deze nacht terwijl ik sliep om 4.10am ben ik blijkbaar ingeschreven op 'GameStore'. "Gratis bericht van iKangoo: U bent ingeschreven voor de dienst van GameStore aan 3.99 EURO/WEEK. Om te stoppen: http://be.game-store.mobi of bel 02/2900256" Blijkbaar ben ik van de velen slachtoffer van deze oplichters. Het forum staat hier vol van. Ik heb inmiddels STOP gestuurd en volgende sms terug gekregen: "U bent uitgeschreven van de dienst GameStore. U ontvangt geen kosten meer. Toegang tot de inhoud is geldig tot: 2018-02-13." Op MyProximus staat nu wel een kost van 3,99€ die ik uiteraard niet wens te betalen. Ik speel geen spelletjes op mijn gsm, noch klik ik op verdachte content. Proximus graag wat inspanningen om uw klanten te beschermen aub. Dit is duidelijk geen geïsoleerd geval. Blokkeer 8826 diensten alvast maar voor mijn GSM 0470....
Beste, Ik zie dat je 150gb extra kan bijnemen. Dit is voor mij gratis, zegt de site. Hoe vaak kan je dit doen? Ik kijk netflix en het verbruik ligt echt hoog. Groeten, Doom
Uw bestelling is in behandeling. Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. Wanneer zou dit moeten verdwijnen, ik ben nieuwe klant en zou graag mijn 3 gsm nrs beheren en deftig instellen naar wens. Mvg, Guido
Sinds eind juni zijn er geen opnames mogelijk van VTM, ik krijg steeds de melding " Er ging iets verkeerd ( SPC_4 ) De opname kan niet afgespeeld worden indien de betreffende zender ( of de HD-versie ervan ) niet langer beschikbaar is." Ik heb dit opgemerkt omdat de seizoensfinale van Familie niet bleek opgenomen te zijn . Ik heb toen telefonisch contact gehad waarbij ze mij zeer vriendelijk hebben verder geholpen en ze zouden mij deze afleveringen opnieuw plaatsen. Tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen en nu blijkt dat ook oudere opnames deze foutmelding geven. Het gaat dus alleen maar over opnames van VTM, alle andere opnames werken perfect. Wij zijn in het bezit van een mini v5 decoder. Kan hier iemand met verder helpen of neem ik best terug telefonisch contact.
Ik probeer al 2 dagen extra data bestellen via de app maar krijg al altijd dezelfde melding “oeps er ging iet mis”, doe ik iets verkeerd of ligt dit gewoon aan de app ?
Ik heb (nog steeds) een B-box 2, maar mijn wifi reikt niet ver. Kan ik dit op een gemakkelijke manier versterken, of is de B-box hiervoor te verouderd?
Heb de tv app op mijn ipad geinstalleerd. Maar krijg enkel bovenstaande melding...?
We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen. Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 34710278.
Hallo allemaal Er staat momenteel een nummer gekoppeld aan Smart-Wifi dat door niemand gebruikt wordt, hoe kan ik dit nummer veranderen ?
Ondanks een correcte installatie is mijn internet te traag. Ik heb net alles opnieuw opgestart, maar dit geeft geen verschil. Het downloaden gaat heel traag. Meer dan 2u voor 200MB. Het is nog een ADSL lijn, is VDSL2 beter? Hangen hier extra kosten aan?
bestaat de mogelijkheid om een externe dvd/rw met harde schijf aan te sluiten op de decoder v6 van Proximus, aangezien er maar 1 HDMI aansluiting is (van -en naar tv)welke kabel kan er voor gebruikt worden ?
Sinds ik overgeschakeld ben naar internet+TV word ik na 150G op smallband gezet en moet ik €5 betalen voor een pack. Volgens de voorwaarden heb ik echter recht op "onbeperkt" surfen. Al twee maal naar jullie helpdesk gebeld, maar na bijna een maand is dit nog steeds niet in orde, hoe moeilijk kan het zijn?
Momenteel in Uzbekistan aan het werk. Data limiet overschreden en GEEN optie om deze te verhogen!!! Totaal geblokkeerd door Proximus!!! Niemand bereikbaar - ga je bellen - wat erg duur is - dan krijg je wachtmuziek, en na een minuut of 3 geld gekost te hebben wordt de verbinding doodleuk verbroken!!! Dit is een echte schande!!! Proximus doe wat aan je service! Hoe kan ik jullie in godsnaam bereiken om iets geregeld te krijgen!!! Chat? Toon mij dan dat deze werkt vanuit Uzbekistan!!
Telkens als ik de grens oversteek, krijg ik een sms over de tarieven on het Nederlands terwijl mijn taal in mijn contract Frans is. Vetschillende keren naar de klantendienst gebeld en gechat maar geen resultaat. Wat kan ik nog meer doen? Dank u vriendelijk.
Over enkele tijd was alles verdwenen op mijn computer en is mijn computer nu hersteld . Vraag 1 : Ik kan e.mails ontvangen met " Mail Postvak IN " , maar niet versturen . Ik werk met " windows 10 ". Graag oplossing voor e.mails te kunnen versturen en voorlopig op te slaan ( concepten ) . Vraag 2 : ik werk met " HP photosmart plus . Het schijfje dat daar is bijgeleverd werkt niet met windows 10 wel met windows XP en 7 . Hoe kan ik HP Photosmart plus laten scannen naar mijn computer met windows 10 .
Wie heeft er ook stooring in mol... zowel internet als tv
Beste, Ik probeer mijn punten van de premium club te bekijken. Helaas als ik dit probeer komt er het volgende op: Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevonden Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-advantages__/overview HTTP ERROR 404 Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen en dat dit niet meer gebeurd. Bedankt!
Klopt het dat Proximus factuur vernieuwd is? Inclusief nieuw rekeningnummer EN ander klantnummer??
Sinds paarweken heb ik decoder omgeruild omdat vorige stuk gegaan is (versie 5) en nu heb ik een decoder V5 mini. Maar als ik elk dag aanzet dan krijg dit te zien Software wordt geladen en daarna wordt Proximus. Ik heb 100 honderd keren gereset zonder resultaat. Normaal is toch de bedoeling dat als ik aanzet dat ik direct beeld heb. Groeten Jeroen
Als ik met iemand bel hoort die mij na 15 seconden niet meer, maar ik hoor hem/haar wel. En als ik dan terug bel is er geen probleem meer. Zeer vreemd en zeer vervelend. Eerst dacht ik dat er een probleem was met mijn gsm, maar nu heb ik een andere en heb ik hetzelfde probleem. Iemand hier ervaring mee? alvast bedankt
Ik heb perfecte wifi-verbinding, ook de televisie werkt perfect maar ik kan met de vaste lijn niet meer telefoneren maar ik kan wel gesprekken ontvangen. Als ik welk nummer ook belt zelf die van klantenservice van proximus 080022800 gaat de telefoon eenmaal over en dan volgt een signaal.
Hallo, ingaande mail komt perfect op Skynet account binnen, uitgaande gaat niet uit. Via iOS komt er een melding dat het wachtwoord verkeerd is. Op Windows10 app komt er een windows Verzendfout melding in Inbox. Via Webmail gaat het wel... Aangepaste instellingen server uitgaande mail? Mvg, Jean
Hallo, recent lijkt er een instelling gewijzigd op ons vast telefoonnummer. De oproepen vanuit dit nummer komen bij de ontvanger steeds als 'anoniem' in beeld. Wij hebben niet (bewust) om een wijziging gevraagd. Hoe kunnen we dit terug omzetten? Alvast bedankt. Mvg, Jean
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.