Skip to main content
Antwoord

Geen uitgaande mail op Skynet

  • July 7, 2018
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

Hallo,

ingaande mail komt perfect op Skynet account binnen, uitgaande gaat niet uit.
Via iOS komt er een melding dat het wachtwoord verkeerd is.
Op Windows10 app komt er een windows Verzendfout melding in Inbox.
Via Webmail gaat het wel... Aangepaste instellingen server uitgaande mail?

Mvg,
Jean

Beste antwoord door KimB

De instellingen voor onze mail kan je op onze website terugvinden:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Groetjes,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 7, 2018

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 7, 2018
Is gelukt.

Windows10 app stond nog op oude Skynet server ipv Proximus.
iOS stond ingesteld om zelfde wachtwoord te gebruiken, maar moest ik alsnog het wachtwoord ook aan uitgaande kant invullen.
Getest en gelukt. Dankuwel!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 7, 2018
graag gedaan 🙂