Hallo,
ingaande mail komt perfect op Skynet account binnen, uitgaande gaat niet uit.
Via iOS komt er een melding dat het wachtwoord verkeerd is.
Op Windows10 app komt er een windows Verzendfout melding in Inbox.
Via Webmail gaat het wel... Aangepaste instellingen server uitgaande mail?
Mvg,
Jean
Antwoord
Geen uitgaande mail op Skynet
Beste antwoord door KimB
De instellingen voor onze mail kan je op onze website terugvinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Groetjes,
Kim
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Groetjes,
Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.