Oeps er ging iets mis
Ik probeer al 2 dagen extra data bestellen via de app maar krijg al altijd dezelfde melding “oeps er ging iet mis”, doe ik iets verkeerd of ligt dit gewoon aan de app ?
Ik veronderstel de app (en/of de software/hardware van de back-end erachter); enkel Proximus-medewerkers (al dan niet op dit publieke forum) kunnen u vanaf morgen verder helpen
Ter bijkomende info:
gezien er de laatste tijd nog zijn die met dit probleem af te rekenen hebben zal het niet aan de app liggen denk ik maar eerder aan een setting die de proximus medewerkers moeten aanpassen.
Zul je morgen wel te weten komen als ze terug op het forum terug langskomen.
App werkt nog steeds niet ☹️
Dag Johan,
Over welke app gaat het juist?
Kan je ons nog even je klantennummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg. Wifried
Over welke app gaat het juist?
Kan je ons nog even je klantennummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg. Wifried
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.