Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan ik een telefoonnummer opvragen van degene die me onlangs op mijn vaste telefoon gebeld heeft?
Wanneer ik het verbruik van mijn kinderen hun smartphone wil nakijken in het menu van de myproximus website geeft myproximus deze error bij 1 specifiek gsm nr. (zie screenshot) Bij alle anderen wordt het normaal weergegeven. Dit probleem doet zich voor over verschillende facturen. Ik heb de klantendienst al gecontacteerd, maar daar begrepen ze mijn vraag niet precies of zeiden ze dat ze er aan gingen werken (2 maanden zonder resultaat?) Wat kan ik hiervoor nog doen?
Hey, Ik zoek een simpele manier om mijn ondernemingsnummer te laten toevoegen op mijn facturen voor mijn mobiele abonnementen. Ik heb geprobeerd om dit online te doen via de MyProximus klantzone, maar dat schijnt niet te lukken. Ik had hiervoor al een mail gestuurd. ALs antwoord kreeg ik een telefoonnummer doorgestuurd die fout bleek, want ik kwam terecht bij de particulieren klantendienst, terwijl ik bij de business klantendienst moest zijn. Dat kreeg ik te horen nadat ik eerst iemand aan de lijn had die geen Nederlands begreep. Vervolgens heb ik geprobeerd om het juiste telefoonnummer te bellen. Daar vertelde men mij dat ze mij een document zouden insturen dat ik dan moet invullen en per fax of per post moet terugsturen. Als ik vroeg of dit niet per mail kan terugsturen, was het antwoord: neen. Per fax.... In welke tijd leven wij??? Er moet toch een simpelere manier zijn. Ik ben nog meer recent overgestapt naa Proximus maar mijn eerste aanraking met de klantendienst is niet
Hallo, mijn bbox 3 technicolor staat niet toe om sites met ouderlijk toezicht te blokkeren omdat ik een link heb geplaatst, bijvoorbeeld https://www.youtube.com/ en ik bevestig dat het me schrijft: je kunt niet meer dan 128 websites. ik heb deze fout met alle sites, op mijn oude bbox 3 sagecom was er geen probleem met exact dezelfde link, ik heb de modem al meerdere keren gereset. Softwareversie 10.A.0.I.BU hardwareversie: A Dankjewel.
Niettegenstaande een Internet maxi te hebben blijft ik draadloos amper 30Mbps download te hebben, wat ik wel zielig vind en ver beneden het beloofde. Toch heb ik resultaten gehad van boven de 80 zelfs 99Mbps. Dat was in juli 2016. Ik bewaar de geschiedenis. Zijn er middelen om die downsnelheid te verhogen? Met dank. Globus
Beste, Telkens ik inlog krijg ik eerst een foutmelding, als ik de pagina herlaad kan ik op Myproximus, maar als ik dan klik om mijn punten te zien, of gelijk welke dienst dan zegt hij na hij de pagina probeert te laden dat de pagina niet beschikbaar is. Wie kan me helpen? Ik moet oa dringend enkele mailboxen instellen
Ik krijg reeds twee keer een foutmelding wanneer ik via Bancontact mijn pre paid kaart wil registreren door 1 eur op te laden. De betaling is twee keer gebeurd. Is mijn kaart nu geregistreerd?
Beste, ik ben sinds gisteren klant bij Proximus. Ik heb een smartphone, Samsung galaxy a5 aangeschaft en een bijkomend abonnement Mobilus L bij jullie. Mijn sim-kaart uit mijn vorige gsm is momenteel al gedactiveerd. Maar de simkaart in mijn huidige gsm is dat nog steeds niet. Ik heb momenteel dus geen netwerk. Ik ben zelfstandige en momenteel dus voor mijn klanten onbereikbaar. Wanneer zou dit in orde gebracht worden? Mvg, Astrid Janssens.
Tijdens een uitzending viel de TV plots uit. Op 12/7 rond 20.30 enkel zwart scherm te zien. Stroom van bbox en decoder uitgetrokken, en na meerdere minuten terug ingestoken. Na enkele minuten TV aangezet. Ongewone kleur (geel-groen) en snel doordraaiend beeld van rechts naar links. Procedure herhaald. Resultaat: zelfde ongewone kleur, en nu een traag doordraaiend beeld van R naar L. Procedure herhaald (in totaal derde keer). Nu lichtblauw scherm. Proximus gebeld, voor het eerst rond 21.45. 10' aan de lijn gehangen. Enkel muziekjes gehoord. Tweede keer zelfde reactie.Na een 10-tal minuten via internet: als ge je nummer opgeeft, en binnen de 15' terugbelt van het opgegeven nummer, schakelen we een collega door. Raad eens? Na 25' enkel muziekjes gehoord! Fantastische support, niet? Morgen probeer ik opnieuw, of heeft iemand een beter idee?
Beste, Op 15/11/2017 zijn mijn man en ik overgestapt naar Proximus abonnement. Onze zoon die in Singapore verbleef, wou zijn telefoonnummer ook behouden en we hebben toen ook een proximus pay and go genomen voor hem wel op mijn naam Vermeulen Ingrid (verkoper 7814joeri uit Lochristi). Aangezien hij in Singapore was op dat moment, heb ik zijn kaart geactiveerd en op 16/11 een bedrag van 15 euro opgezet. Ik dacht dat dit bedrag geldig was voor één jaar ?? Hij is vandaag teruggekomen en wou zijn kaart gebruiken maar Proximus kent het nummer niet. We zijn naar de winkel in Lochristi geweest maar daar konden ze ons niet verder helpen. Zijn telefoonnummer is 0472/921458. Wat is er met die 15 euro gebeurd waarvan niks is opgebruikt. Mijn zoon zou heel graag zijn nummer behouden aangezien al zijn vrienden dit nummer hebben. Hopelijk kunnen jullie dit rechtzetten. Ik kan U eventueel het bewijs van die 15 euro opsturen ?
Ik heb een abonnement Norton Security voor 6 toestellen. Een van de toestellen blijkt nu niet meer beveiligd te zijn omdat "het abonnement verlopen is". Hoe kan ik het toestel (iPhone) terug beveiligen ? Norton meldt steeds dat het abonnement voor dat toestel verlopen is.
Beste, sinds vorige week ben ik klant bij Proximus. Bij het inloggen op de proximus TV app (via iOS) met mijn proximus mail adres, krijg ik steeds volgende error : oeps, er ging iets verkeerd. Wat doe ik fout? Klantnummer: [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy] Ludo
Ik ben mijn netwerk volledig kwijt geweest . Nu log ik in op het openbaar netwerk dat vermeld staat op mijn bbox2 . Regelmatig krijg ik een melding dat het netwerk niet beveiligd is . Vroeger had ik een netwerk op mijn naam maar dat netwerk is niet meer te bespeueren . Hoe kan ik een netwerk op mijn naam maken en eveneens een beveiliging daar op zetten .
Problemen met Proximus mail server? Verzonden e-mails worden niet afgeleverd? Via webmail evenmin mogelijk: bij het inloggen komt op het scherm: "server niet benaderbaar" ??
ik zou graag willen weten of ik mijn vaste lijn zou kunnen afsluiten en de gevolgen op mijn factuur ik ben een businessklant en heb internet, vaste lijn en tv
Beste, Sinds een week krijg ik bovenstaande melding telkens als ik op mijn 4g wil gaan. Ik ben nochtans in België, heb niets veranderd in mijn instellingen. Bovenaan op mijn gsm naast proximus staat 3g, en als ik op internet wil krijg ik de melding. Kan dit opgelost worden aub?
Hoe kan ik de maandelijkse gratis film op zoeken en bekijken? Heb alles al afgezocht maar niks gevonden
2 dagen geleden is mijn download snelheid ineens gedaald van 15mb/s naar 2 mb/s. Mijn upload snelheid is wel nog steeds zoals daarvoor. Ik heb ook niet iets gemerkt waardoor dit kan gebeurt zijn. Is hier een mogelijke oplossing voor? Ik heb ook net de modem eens herstart zonder resultaat.
Ik kan alweer sedert enkele dagen niet meer bellen, noch oproepen ontvangen via mijn vaste lijn. Als men mij probeert te bellen, krijgt men steeds een bezettoon. Als ik zelf bel, gebeurt er niets. Hoe kan dit opgelost worden? Dit is al de tweede keer op korte tijd.
Ik heb de proximus tv app op de gsm van mijn vriendin gedownload maar krijg steeds de melding dat er iets fout loopt bij het inloggen. Zij heeft een apart proximus login voor haar gsm maar kan geen account toevoegen foutmelding FBTSML225E
Ik heb met de actie van de Rode Duivels mijn smartphone Samsung S9 aangekocht met Mobilus abonnement. Als ze in de kwartfinales raakten kreeg ik hem gratis. Wat dus zo is!! GOOO RED DEVILS! Weet er iemand wanneer deze terugbetaling gebeurt?
Ik probeer enkele clips en shows te downloaden van de studio 100 go app via mijn (samsing) tablet. Ik druk daarvoor op het wolkje rechtsboven, eerst komt er een cirkeltje en dan een rood kruisje. Is dit nu in orde? Het staat tussen de downloads maar zonder internet kan ik ze niet afspelen. Wie kan me helpen?
Beste, Kan deze in orde komen? ik heb net een aanvraag gedaan. Proximus ging mij terug bellen? hoe te regelen?
Hallo, Ik heb mijn TV toestel vervangen door een nieuw toestel. De nieuwe LG OLED TV is aangesloten maar krijg nu enkel VTM te zien. Andere kanalen worden niet gevonden. Scannen levert niets op, niet automatisch, niet manueel. Ik kan op de remote ook geen andere kanaal selecteren. Het blijft gewoon op VTM staan. De cursor om de TV te bedienen werkt wel. Volume etc ok . Beeld van VTM is heel goed. De vorige TV (ook op Proximus TV ) had nooit problemen met kanaalinstallatie etc. . Wat ik gedaan heb bij installatie: -Enkel de TV stroomkabel in het stopcontact gestoken. -HDMI kabel in poort 3 , daarna poort 2 . Beide tonen enkel VTM Instellingen staan nu op : decoder HDMI 3 Verbonden apparaat : Broadcom STB Refsw Design Digital STB Ik heb de bbox 3 modem en de V5 compact decoder herstart. Decoder ook 3x maal gereset ( zoals in filmpje op Youtube). Proximus menu wordt na herstart getoond. Met enkel VTM in verkleinde weergave. Geen enkele keuze kan gemaakt worden
Woensdag zijn we 2 weken klant bij proximus. We kozen voor de promotie Tutimus-Familus, daarbij kregen we 1 tv bundel inbegrepen en als je netflix kiest zoals wij deden + 1,04 euro. Ook 4 maanden promotie van 20euro korting + 7,5euro van de webdeal die we zouden krijgen. Installatie en activering gratis. Prijs 67euro + 1,04 dus 68,04 en 4maand een korting van 27,5 euro. We kozen er dan ook voor om onze gsms ook over te zetten en namen de mobilus S erbij en zouden daar 3Gb bij krijgen, prijs 2x 15,99. We gingen tot een akkoord en 2dagen later was alles reeds geinstalleerd. Wij blij het zo snel ging maar dat was het dan ook. De eerste problemen kwamen al. Van woensdag tot vrijdagavond al niet gebruik kunnen maken van onze mobiele telefoons, na meermaals contact met klantendienst via chat want ja bellen konden we niet zijn we maar naar een proximuscenter gegaan. Daar hebben ze dan voor ons gebeld met de klantendienst, er was iets misgelopen met de overdracht van de nrs en door het wee
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.