Hallo, mijn bbox 3 technicolor staat niet toe om sites met ouderlijk toezicht te blokkeren omdat ik een link heb geplaatst, bijvoorbeeld https://www.youtube.com/ en ik bevestig dat het me schrijft: je kunt niet meer dan 128 websites.
ik heb deze fout met alle sites, op mijn oude bbox 3 sagecom was er geen probleem met exact dezelfde link, ik heb de modem al meerdere keren gereset.
Softwareversie
10.A.0.I.BU
hardwareversie: A
Dankjewel.
Bladzijde 1 / 1
Hopelijk vinden je kinderen het resetknopje niet van je modem
het is voor mij, ik verspil te veel tijd op youtube 😉
Ik laat nakijken waarom je deze melding krijgt. We houden je op de hoogte.
Dag Test13,
Het zou normaal geen probleem mogen zijn, maar je moet de http er niet bij zetten, dus als je gewoon www.youtube.com ingeeft zou het moeten werken.
Groetjes
Het zou normaal geen probleem mogen zijn, maar je moet de http er niet bij zetten, dus als je gewoon www.youtube.com ingeeft zou het moeten werken.
Groetjes
bedankt voor je antwoord
gewoon door de normale site www.youtube.com te plaatsen blokkeert het de site niet.
met mijn oude bbox 3 heb ik https geplaatst en het is perfect geblokkeerd
gewoon door de normale site www.youtube.com te plaatsen blokkeert het de site niet.
met mijn oude bbox 3 heb ik https geplaatst en het is perfect geblokkeerd
Kan je het nog eens proberen zonder de http://?
zonder de http wordt de site aan de lijst toegevoegd, maar deze wordt niet geblokkeerd
screenshot
Kan je even een andere website als test proberen te blokkeren om te zien of dit werkt?
Ik heb geprobeerd met veel sites, ik kan er geen blokkeren
Tip: eventueel kun je ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase/forum waar er ook wel , omtrent dit onderwerp, mensen met wat ervaring zitten...
Ik zocht naar forums, maar vond niemand met dit probleem.
als er iemand op dit forum is met dezelfde bbox om het te proberen
als er iemand op dit forum is met dezelfde bbox om het te proberen
test13 , heb je de modem al eens volledig gereset , zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html en hierna opnieuw getest ?
ja ik heb al verschillende keren gereset
Kan je ons via privébericht nog even het klant- of telefoonnummer bezorgen waar dit internetabonnement aan verbonden is, zodat we dit verder kunnen laten nakijken?
Ik heb niet langer een Proximus abonnement
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.