Beste,
Op 15/11/2017 zijn mijn man en ik overgestapt naar Proximus abonnement. Onze zoon die in Singapore verbleef, wou zijn telefoonnummer ook behouden en we hebben toen ook een proximus pay and go genomen voor hem wel op mijn naam Vermeulen Ingrid (verkoper 7814joeri uit Lochristi). Aangezien hij in Singapore was op dat moment, heb ik zijn kaart geactiveerd en op 16/11 een bedrag van 15 euro opgezet. Ik dacht dat dit bedrag geldig was voor één jaar ?? Hij is vandaag teruggekomen en wou zijn kaart gebruiken maar Proximus kent het nummer niet. We zijn naar de winkel in Lochristi geweest maar daar konden ze ons niet verder helpen. Zijn telefoonnummer is 0472/921458. Wat is er met die 15 euro gebeurd waarvan niks is opgebruikt. Mijn zoon zou heel graag zijn nummer behouden aangezien al zijn vrienden dit nummer hebben. Hopelijk kunnen jullie dit rechtzetten. Ik kan U eventueel het bewijs van die 15 euro opsturen ?
Vraag
Pay and Go kaart werkt niet en er stond 15 euro op
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.