Skip to main content
Vraag

Kan Bbox3 ouderlijk toezicht niet gebruiken

  • July 11, 2018
  • 16 reacties
  • 423 Bekeken

Hallo, mijn bbox 3 technicolor staat niet toe om sites met ouderlijk toezicht te blokkeren omdat ik een link heb geplaatst, bijvoorbeeld https://www.youtube.com/ en ik bevestig dat het me schrijft: je kunt niet meer dan 128 websites.
ik heb deze fout met alle sites, op mijn oude bbox 3 sagecom was er geen probleem met exact dezelfde link, ik heb de modem al meerdere keren gereset.
Softwareversie
10.A.0.I.BU
hardwareversie: A
Dankjewel.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

Martin
  • July 11, 2018
Hopelijk vinden je kinderen het resetknopje niet van je modem 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2018
het is voor mij, ik verspil te veel tijd op youtube 😉

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 11, 2018
Ik laat nakijken waarom je deze melding krijgt. We houden je op de hoogte.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 11, 2018
Dag Test13,

Het zou normaal geen probleem mogen zijn, maar je moet de http er niet bij zetten, dus als je gewoon www.youtube.com ingeeft zou het moeten werken.

Groetjes

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2018
bedankt voor je antwoord
gewoon door de normale site www.youtube.com te plaatsen blokkeert het de site niet.
met mijn oude bbox 3 heb ik https geplaatst en het is perfect geblokkeerd

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 11, 2018
Kan je het nog eens proberen zonder de http://?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2018
zonder de http wordt de site aan de lijst toegevoegd, maar deze wordt niet geblokkeerd

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2018
screenshot

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 11, 2018
Kan je even een andere website als test proberen te blokkeren om te zien of dit werkt?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2018
Ik heb geprobeerd met veel sites, ik kan er geen blokkeren

Martin
  • July 11, 2018
Tip: eventueel kun je ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase/forum waar er ook wel , omtrent dit onderwerp, mensen met wat ervaring zitten...

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2018
Ik zocht naar forums, maar vond niemand met dit probleem.

als er iemand op dit forum is met dezelfde bbox om het te proberen

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 12, 2018
test13 , heb je de modem al eens volledig gereset , zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html en hierna opnieuw getest ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 12, 2018
ja ik heb al verschillende keren gereset

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • July 12, 2018
Kan je ons via privébericht nog even het klant- of telefoonnummer bezorgen waar dit internetabonnement aan verbonden is, zodat we dit verder kunnen laten nakijken?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 13, 2018
Ik heb niet langer een Proximus abonnement