Vraag

Proximus tv app


Ik heb de proximus tv app op de gsm van mijn vriendin gedownload maar krijg steeds de melding dat er iets fout loopt bij het inloggen. Zij heeft een apart proximus login voor haar gsm maar kan geen account toevoegen foutmelding FBTSML225E

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je moet in de app de login ingeven die gekoppeld is aan je tv abonnement, dit kan verschillend zijn van de login van het gsm abonnement.
lukt niet, hoe weet ik welke login aan mijn tv abonnement gekoppeld is. Op mijn tv is mijn account 038994417. De account van myproximus wordt niet aanvaard
op mijn decoder zie ik dat er geen smartphone gekoppeld is, kan de tv app dan werken ?
Reputatie 7
Badge +4
Daarvoor log je best in op MyProximus, dan zie je al je producten. Ik heb wel al even gekeken en zie dat het dezelfde login is die je voor het forum gebruikt. Je kan deze trouwens ook koppelen aan je gsm login: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Je smartphone wordt pas gekoppeld van zodra je er succesvol op inlogt op de tv app.
ik kan de smartphone van mijn vriendin niet koppelen omdat het een andere proximusklant is dus inloggen op de tv app met haar smartphone lukt ook niet
Reputatie 7
Badge +4
Je kan op de tv app wel inloggen met jouw login die je ook voor het forum gebruikt, dat is namelijk degene van je tv abonnement. Je moet in de tv app niet dezelfde login ingeven als die van het gsm abonnement
dat weet ik, maar blijkbaar lukt dat niet om de één of andere reden. Als ik op mijn laptop inlog en naar de tab proximus tv/mijn opnames ga komt er een melding "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus"
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb even nagekeken en de instellingen hiervoor stonden inderdaad niet helemaal in orde, ik heb het nu aangepast, kan je nog eens proberen?
Gelukt, bedankt om mij verder te helpen
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan 🙂

Reageer