Skip to main content
Antwoord

Server niet bereikbaar

• June 29, 2018
  • 10 reacties
  • 1322 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Problemen met Proximus mail server?
Verzonden e-mails worden niet afgeleverd? Via webmail evenmin mogelijk: bij het inloggen komt op het scherm: "server niet benaderbaar" ??

Beste antwoord door Charlotte.D

Jan, ik heb even navraag gedaan maar er is momenteel nog geen enkele andere melding binnengekomen hierover. Ik heb dit zelf persoonlijk ook even getest en bij mij werkt dit alvast wel. Kan je de modem even herstarten en even opnieuw proberen aub? Grtjs, Charlotte.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2018
Jan, waar komen de emails terecht? Verzonden items of postvak uit? Grtjs ,Charlotte.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • June 29, 2018
De verzonden e-mails komen in 'verzonden items' terecht. Dit zowel via 'Windows Mail' op de laptop
als op de Webmail. Zij worden echter niet geleverd: test naar mijn eigen e-mailadres.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 29, 2018
Jan, ik heb even navraag gedaan maar er is momenteel nog geen enkele andere melding binnengekomen hierover. Ik heb dit zelf persoonlijk ook even getest en bij mij werkt dit alvast wel. Kan je de modem even herstarten en even opnieuw proberen aub? Grtjs, Charlotte.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • June 29, 2018
Hallo Charlotte, Blijkbaar werkt alles opnieuw prima!
Bedankt voor de hulp.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2018
Blij dit te horen Jan. Fijne dag nog! Grtjs, Charlotte.

• Apprentice
  • July 12, 2018
ik krijg ook steeds "server niet benaderbaar" heb de modem een 10 tal seconden uit gezet en terug aangezet maar is nog niet opgelost

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 12, 2018
wim24, kan je even verduidelijken wanneer je deze melding juist krijgt? Is dit op de webmail of op je mailprogramma?

• Apprentice
  • July 12, 2018
op webmail telkens als ik wil verversen

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 12, 2018
Heb je al eens getest met een andere browser?

• Apprentice
  • July 12, 2018
neen,