Beste,
Op 15/11/2017 zijn mijn man en ik overgestapt naar Proximus abonnement. Onze zoon die in Singapore verbleef, wou zijn telefoonnummer ook behouden en we hebben toen ook een proximus pay and go genomen voor hem wel op mijn naam Vermeulen Ingrid (verkoper 7814joeri uit Lochristi). Aangezien hij in Singapore was op dat moment, heb ik zijn kaart geactiveerd en op 16/11 een bedrag van 15 euro opgezet. Ik dacht dat dit bedrag geldig was voor één jaar ?? Hij is vandaag teruggekomen en wou zijn kaart gebruiken maar Proximus kent het nummer niet. We zijn naar de winkel in Lochristi geweest maar daar konden ze ons niet verder helpen. Zijn telefoonnummer is 0472/921458. Wat is er met die 15 euro gebeurd waarvan niks is opgebruikt. Mijn zoon zou heel graag zijn nummer behouden aangezien al zijn vrienden dit nummer hebben. Hopelijk kunnen jullie dit rechtzetten. Ik kan U eventueel het bewijs van die 15 euro opsturen ?
Bladzijde 1 / 1
Dit is in ieder geval een nummer van de operator Proximus (ref.: www.crdc.be)
Op een Pay&Go+ "pakket" staat;
- dat de SIM-kaart 90 dagen geldig is vanaf een 1e oproep en met 12 maanden wordt verlengd bij een herlaadbeurt van 10 euro of meer
- een uiterste geldigheidsdatum (exp. date bv. 31/12/2020) indien er geen 1e oproep geweest is.
Normaal moet een Proximus medewerker (op dit publieke forum), via de andere contactkanalen,
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
of in de Proximus centers u verder kunnen helpen met én het GSM-nr én het betrokken SIM-nr (SSN 13 cijfers op de betrokken kaart).
Ik ga ervan uit dat het betrokken GSM-nr destijds geregistreerd werd (bv. met uw e-id in het Proximus center), anders zijn geen oproepen mogelijk.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Misschien een reactie van een Proximus-medewerker op dit forum afwachten en vervolgens bijkomende info zoals SIM-nr en bewijs van (her)laadbeurt van 15 euro via PM (private message) - niet via dit publieke forum- overmaken.
Succes
Op een Pay&Go+ "pakket" staat;
- dat de SIM-kaart 90 dagen geldig is vanaf een 1e oproep en met 12 maanden wordt verlengd bij een herlaadbeurt van 10 euro of meer
- een uiterste geldigheidsdatum (exp. date bv. 31/12/2020) indien er geen 1e oproep geweest is.
Normaal moet een Proximus medewerker (op dit publieke forum), via de andere contactkanalen,
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
of in de Proximus centers u verder kunnen helpen met én het GSM-nr én het betrokken SIM-nr (SSN 13 cijfers op de betrokken kaart).
Ik ga ervan uit dat het betrokken GSM-nr destijds geregistreerd werd (bv. met uw e-id in het Proximus center), anders zijn geen oproepen mogelijk.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Misschien een reactie van een Proximus-medewerker op dit forum afwachten en vervolgens bijkomende info zoals SIM-nr en bewijs van (her)laadbeurt van 15 euro via PM (private message) - niet via dit publieke forum- overmaken.
Succes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.