Vraag

Proximus TV op 11/7/18 tijdens uitzending plots uitgevallen

  • 12 July 2018
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Tijdens een uitzending viel de TV plots uit. Op 12/7 rond 20.30 enkel zwart scherm te zien. Stroom van bbox en decoder uitgetrokken, en na meerdere minuten terug ingestoken. Na enkele minuten TV aangezet. Ongewone kleur (geel-groen) en snel doordraaiend beeld van rechts naar links. Procedure herhaald. Resultaat: zelfde ongewone kleur, en nu een traag doordraaiend beeld van R naar L. Procedure herhaald (in totaal derde keer). Nu lichtblauw scherm. Proximus gebeld, voor het eerst rond 21.45. 10' aan de lijn gehangen. Enkel muziekjes gehoord. Tweede keer zelfde reactie.Na een 10-tal minuten via internet: als ge je nummer opgeeft, en binnen de 15' terugbelt van het opgegeven nummer, schakelen we een collega door. Raad eens? Na 25' enkel muziekjes gehoord!
Fantastische support, niet?
Morgen probeer ik opnieuw, of heeft iemand een beter idee?

4 reacties

Heb je de juiste bron = HDMI ingang gekozen op je TV, waar je HDMI kabel van je decoder met de HDMI ingang van je TV mee verbonden is
Beste Martin,
het beeld verdween tijdens de uitzending. Aan een of andere bron of kabel was niet geraakt.
He b je geen andere HDMI bron (bv dvd speler of HDMI uitgang van een laptop enz....) om deze op je TV aan te sluiten op de zelfde HDMI ingang waar je decoder nu toekomt, om vast te stellen of het niet aan je TV zelf ligt.
Reputatie 7
Badge +3
Mus1

Je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer even doorsturen dan kijken we je aansluiting eens na.

Groeten Geert

Reageer