Skip to main content
Antwoord

Internet trager

  • June 26, 2018
  • 5 reacties
  • 388 Bekeken

2 dagen geleden is mijn download snelheid ineens gedaald van 15mb/s naar 2 mb/s. Mijn upload snelheid is wel nog steeds zoals daarvoor. Ik heb ook niet iets gemerkt waardoor dit kan gebeurt zijn. Is hier een mogelijke oplossing voor? Ik heb ook net de modem eens herstart zonder resultaat.

Beste antwoord door ThomasP

Misschien vijgen na Pasen, maar heb dit nog even nagekeken en zag dat je in Juni over je download limiet zat. Gezien je abonnement, kan je gratis volume packs bestellen via je MyProximus. (meer info hier)

Hopelijk helpt dit je voor in de toekomst. 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 27, 2018
Ian, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan kan ik dit even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Martin
  • June 27, 2018
je kunt ook een proberen of het lukt om de automatische lijntest uit te voeren in afwachting dat hier iemand van prox antwoord:
- Bel 0800 22424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
- Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.
- na enkele minuten, zal je lijn gedeconnecteerd worden.
NB: dat je het resultaat op je tv gaat zien mag je vergeten.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • July 5, 2018
Misschien vijgen na Pasen, maar heb dit nog even nagekeken en zag dat je in Juni over je download limiet zat. Gezien je abonnement, kan je gratis volume packs bestellen via je MyProximus. (meer info hier)

Hopelijk helpt dit je voor in de toekomst. 😉

  • Apprentice
  • July 12, 2018
Het internet bij proximus is gewoonweg slecht, ik ben nu 1 week klant en ik ben verbaasd hoeveel het internet wegvalt en hoe traag het internet is.

Eerste keer en laatste keer bij proximus hier.

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • July 12, 2018
Hi Bart,

Spijtig om dat te horen. Kan je ons via privebericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je klantennummer of telefoonnnummer doorsturen om dit nader te kunnen bekijken; Mvg Sabine