Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Welke interne diensten bestaan er bij Proximus en wat doen ze? Je komt vaak in contact met de klantendienst, je hebt de dienst storingen en mogelijk nog veel andere diensten die de doorsnee Proximus-klant wellicht niet kent.
Ik heb momenteel een website met alias www.neos-neerpelt-overpelt.be. Door de fusie van de gemeenten zou deze naam binnenkort gewijzigd moeten worden. Hoe kan ik dit doen. Ik krijg voortdurend foutmeldingen (niet bereikbaar) als ik naar de module met de aliassen ga. Bedankt, François
Weet er iemand of dat AC ondersteunt wordt bij deze BBOX V3+
Zijn verhuisd naar een flat met een aantal aansluitingen in verschillende kamers. Technicien van proximus is al langs geweest en heeft de bbox is geïnstalleerd in de living. Ik wil in de slaapkamer nog een PC aansluiten op internet; de technicien vertelde me dat ik gewoon een kabel moest kopen om de RJ11 aansluiting in die kamer te verbinden met RJ45 (pc) en de rest zou vanzelf gaan. Heb zonet dit gedaan, de kabel past maar dit zonder resultaat: de PC detecteert geen ethernet-verbinding... Help?
wanneer ik iets uit de bibliotheek wil afspelen valt na enkele seconden alles uit, tv gaat op zwart en internet valt uit, na enkele minuten gaat de tv en internet weer aan, ik deze vraag gesteld aan proximus via chat, nadat valerie wist na enkele onderzoeken dat de tv gaat sloot ze gewoon de chat af en liet ze mij in het ongewisse, wie geef ook dat probleem met zijn bibliotheek en wat ermee te doen , kan proximus dan niets doen?
Hallo, Mijn app voor tv werkt niet ik ben aangemeld maar er komt op oeps er is iets verkeerd gegaan ? Mvg celine
ik heb dus problemen met opnames. 1 . ik neem een programma op. staat in de bibliotheek. druk op "kijken". en dan verdwijnt het...... 2. ik neem een programma op. het tekentje staat er ook het programma staat niet in de bibliotheek. wat kan ik hier aandoen???? danku
Beste , Aangezien ik telefonisch geen respons krijg probeer ik het eens via deze weg. Wij zijn aan het renoveren en zijn tijdens de graafwerken een kabel tegengekomen die dwars over ons perceel loopt. Na een zoektocht van wie de kabel zou zijn. (Niet van eandis) zijn we uitgekomen bij proximus. Op het veiligheidsplaatje staat Havinnes T Havinnes. Graag hadden wij geweten wat we juist moeten doen nu. Heb gevraagd om iemand te laten komen kijken. Maar omdat het op prive ligt krijg ik het antwoord dat dit niet gaat. zouden niet willen dat wij die kabel beschadigen en daardoor nog meer kosten krijgen. Help! Dankje
Op 2 juli ontstaat er een breuk in onze telefoonlijn Buitenhuis gevolg geen tv geen internet niks meer na herhaaldelijk bellen naar technische dienst verzekeren ze ons dat er op 16 juli iemand komt voor de reparatie . Ok , andere afspraken elders afgezegd maar wie niet te zien of te horen was iemand van Proximus. Iedere medewerker die we aan de lijn krijgen moeten we het verhaal doen maar niemand die ons echt kan helpen Ja Ze gingen terug bellen om een afspraak te maken maar Noppes niemand belt ons Graag zou ik willen weten hoelang we nog zonder tv en internet moeten. We zijn al zoveel jaren klant . Wie weet raad . Het zijn lange dagen als je ziek bent en dit moet missen. 😢
Beste Proximus, Ik heb op 10 juni een abonnement met smartphone besteld en bericht gekregen dat mijn telefoon 13 juni zal aankomen. Vandaag is het 14 juli en ik heb nog altijd niets ontvangen. Ondertussen heb ik al tientallen keren naar de klantendienst gebeld en ik krijg telkens te horen dat ze niet kunnen zien waar dat het fout gegaan is, maar dat ze het aan hun collega van verzendingen gaan doorgeven en dat hij zosnel mogelijk contact gaat nemen met mij. En daar hoor ik dan niet meer van. Ik heb dan uiteindelijk zelf iemand van verzendingsdienst gebeld. Hij zei doodleuk dat hij helemaal niets op mijn naam kon zien op zijn pc. Dat zijn collega's het waarschijnlijk vergeten zijn door te geven. Toen ik met deze info terugbelde naar de klantendienst, vertelde zij mij weer het zelfde verhaaltje over dat ze me een dossiernr zou geven en haar collega van verzending zou inlichtingen. Ik vertelde haar dat ik dit exacte woorden al meer dan 10 keer gehoord heb. Daarop kreeg ik van haar n
Onlangs vaste lijn opgezegd omdat ik deze nauwelijks gebruik en alzo om de rekening te doen dalen. Vaste lijn opzeggen ging vlot en snel. Maar... Daags nadien kreeg ik een brief over deze wijziging van mijn pack en daarin stond ook dat de korting werd opgezegd. Nochtans ben ik al jaaaaaaaaaaaaaaaren goede klant bij Proximus met een Tuttimus pack en dito gsm-abonnementen en voetbal all sports, maar een besparing op mijn rekening gunt men mij blijkbaar niet. Waarom werd deze korting opgezegd? Ik heb ergens gelezen dat je moet voldoen aan een tripel play (internet - tv - gsm of vaste lijn) om van deze korting te kunnen genieten. So what? Hopelijk wordt dit snel rechtgezet en wordt mijn wens ingewilligd.
Beste, wij vertrekken op reis en willen graag op studio100 filmpjes downloaden op onze toestellen. Op geen enkel van de drie geregistreerde toestellen lukt het. Ik ben succesvol aangemeld maar er verschijnt telkens een slotje op de filmpjes. Kunnen jullie dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. Ik ben blijkbaar niet de enige klant die bij dit problemen ondervindt. Het ligt niet aan mijn modem, het gaat ook niet via 4g. Met vriendelijke groeten.
Bestaat er iets bij Proximus voor goedkoop te kunnen surfen op mobiel internet in Egypte ?
Hallo Eind juni werd ons proximus tv afgesloten en het internet op minimum gezet Na het zelf te onderzoeken bleek de factuur van mei niet betaalt te zijn Die was wel betaalt enkel de mededeling ontbrak (wat we nog nooit hebben ingevuld ) Na een lang telefoongesprek werd alles terug geactiveerd Ik vind het niet kunnen dat proximus zonder enige verwittiging of mail zomaar alles afsluit En dan hebben ze nog het lef om bij de volgende factuur 30 Euro aan te rekenen voor het opnieuw te activeren Ben al bijna 40 jaar vaste klant en overweeg nu toch om eens te veranderen Groeten Lemant Deputter
Hallo, Wat vinden jullie van de Proximus chatbots en welke kleine verbeteringen zijn er op korte termijn nodig? Proximus denkt na over de toekomst van zijn chatbots, zowel op korte als op lange termijn. We hebben reeds een overzicht van de verbeteringen die op korte termijn worden doorgevoerd. We willen nu vragen wat volgens jullie essentieel is om de ervaring nog te verbeteren! Hier zijn de actieve chatbots op dit moment: Titus (verkoop bot die je helpt om de juiste bundel te kiezen die het beste overeenkomt met jouw behoeftes): https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html Sam (support bot voor om het even welk probleem, doet eerst een lijntest en verwijst je vervolgens door naar een agent) Via Messenger: https://www.messenger.com/t/proximus Alix (support en verkoop bot, specifiek voor de Epic producten) Via Messenger: https://www.messenger.com/t/proximusepic Wat voor kijker ben jij? (bot om te definiëren wat voo
De TV app werkt wel op mijn imac en ipad maar niet op mijn iphone. Alles komt tevoorschijn maar er zit geen beweging in.
Dag forumleden, Graag had ik jullie advies en bedenkingen over onderstaande zeer vreemde situatie. Wanneer ik mijn desktop m.b.v een 7,5 m lange cat 5e ethernetkabel aansluit op een willekeurige LAN-poort van mijn bbox3, krijgt deze geen geldig IP-adres. Het netwerkcentrum op deze Windows 7 Home Premium zegt dan "onbekend netwerk - geen internettoegang". Wanneer ik echter op deze pc een andere (10 m lange) cat 5e ethernetkabel gebruik, werkt alles vlekkeloos. (De pc ontvangt direct een geldig IP en kan probleemloos op internet.) Omdat ik dacht dat de kabel mogelijk beschadigd was geraakt, heb ik mijn laptop met die label verbonden met mijn bbox3. Tot mijn verbazing werkte nu de verbinding vlekkeloos. Extra detail: Als ik een koppelstuk gebruik om de 7,5 m en de 10 m kabel aan elkaar te zetten, krijgt mijn desktop geen IP en mijn laptop wel. Het ligt niet aan de Windows, want als ik de PC opstart vanaf een Linux live (boot cd), ervaar ik net hetzelfde. Dus vandaar
na decoder-reset : wanneer ik via mijn bibliotheek "opname" wil bekijken, kan ik zelfs geen knop vinden waar tot gisteren er één samen met 'mijn apps' en 'mijn planning' stond
Hallo, Heb onlangs mijn gsmnummer laten overnemen (op mijn naam), nu probeer ik mijn mobiel nummer te linken aan mijn MyProximus account maar dit lukt niet. Telkens als ik mij wil inloggen krijg ik een witte pagina met "webpagina niet bereikbaar" Zou het mogelijk zijn om mijn MyProximus account te linken aan mijn mobiel nummer. Heb reeds een prive bericht gestuurd naar Pxs helpdesk met klntnummer en mob nummer Groeten
Hey Beste Proximus Techs, sinds een kleine week zit ik met een vrij lastig probleem dat steeds frequenter terug komt (dagelijks). wanneer tv decoder helemaal is opgestart en ik van zender verander, krijgt mijn decoder zogezegd geen signaal meer. wanneer ik deze opnieuw heropstart, spring hij opnieuw op, maar bij het veranderen van zender, bam opnieuw hetzelfde. Ik heb zowel de BBOX als de modem beiden al enkele malen opnieuw een factory reset gegeven, wat tijdelijke work around is voor een zender te bekijken. op de gui van de BBOX geeft hij status connected aan, wat ook het geval is, maar alsnog bij het veranderen van zender, geen signaal. ook wanneer ik de decoder rechtstreeks verbind met een utp naar BBOX, exact hetzelfde. call center zegt dat ze alles zien draaien, wat ook het geval is, enkel krijg ik niets meer binnen na veranderen zender.ik wou ook even inloggen op de decoder via putty, maar is natuurlijk beveiligd. na enkele momenten springt hij dan ineens weer met beeld op
wanneer ik "opname" wil bekijken, kan ik zelfs geen knop vinden waar tot gisteren samen met 'mijn apps' en 'mijn planning' stond
Kan geen extra volume 150 GB bijvragen via MyProximus. Gisteren al gebeld naar de klantendienst en de technische dienst aan de lijn gekregen, ze zeiden dat ze 150GB volume hebben bijgevoegd maar tot nu toe nog altijd niet te zien. Ik heb nog altijd een download snelheid van 5GB. Ik heb een internet maxi en het is sinds verleden maand dat we problemen hebben om extra volume aan te vragen.
Kan men proximuscloud op de D-drive installeren waar geen OS of andere programma's opstaan?
Op 8 juni is er 99euro overschreven naar jullie voor de promotie van de tv...jullie beloofde dezelfde week nog de tv te leveren...drie weken verder nog altijd geen tv geen berichtje ofzo van het zal dan en dan zijn?
Hallo, Wat vinden jullie van de Proximus chatbots en welke kleine verbeteringen zijn er op korte termijn nodig? Proximus denkt na over de toekomst van zijn chatbots, zowel op korte als op lange termijn. We hebben reeds een overzicht van de verbeteringen die op korte termijn worden doorgevoerd. We willen nu vragen wat volgens jullie essentieel is om de ervaring nog te verbeteren! Hier zijn de actieve chatbots op dit moment: Titus (verkoop bot die je helpt om de juiste bundel te kiezen die het beste overeenkomt met jouw behoeftes): https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html Sam (support bot voor om het even welk probleem, doet eerst een lijntest en verwijst je vervolgens door naar een agent) Via Messenger: https://www.facebook.com/proximus/ Alix (support en verkoop bot, specifiek voor de Epic producten) Via Messenger: https://www.facebook.com/proximusepic/ Wat voor kijker ben jij? (bot om te definiëren wat voor so
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.