Onlangs vaste lijn opgezegd omdat ik deze nauwelijks gebruik en alzo om de rekening te doen dalen.
Vaste lijn opzeggen ging vlot en snel. Maar...
Daags nadien kreeg ik een brief over deze wijziging van mijn pack en daarin stond ook dat de korting werd opgezegd. Nochtans ben ik al jaaaaaaaaaaaaaaaren goede klant bij Proximus met een Tuttimus pack en dito gsm-abonnementen en voetbal all sports, maar een besparing op mijn rekening gunt men mij blijkbaar niet. Waarom werd deze korting opgezegd? Ik heb ergens gelezen dat je moet voldoen aan een tripel play (internet - tv - gsm of vaste lijn) om van deze korting te kunnen genieten. So what?
Hopelijk wordt dit snel rechtgezet en wordt mijn wens ingewilligd.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Maurice, kan je ons via een privébericht jouw klantennummer doorgeven, dan bekijken we het verder voor jou. Groeten, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.